Avatar billede faroe Nybegynder
15. september 2003 - 14:28 Der er 4 kommentarer

Hjælp til tabel form

Er det nogen som kan se på den DB.

Det er en tabel form, som skifter farve, hvis det er, true eller false i et felt,

problemet er, at jeg ikki kan se nogen vb kode i db'en.

kann nogen sige mej vordan det fungerer??

link til db
http://www.rogersaccesslibrary.com/download2k.asp?SampleName='ConditionalFormatting2k.mdb'
Avatar billede faroe Nybegynder
15. september 2003 - 14:31 #2
problrmet men link

http://www.rogersaccesslibrary.com/TableOfContents2k.asp#A

ContinuousFormWithNewRecordOnTop2K.mdb (36 KB) ( intermediate ) Access 2000 DAO
This sample illustrates two ways to have a continous form with the new record on top. The first method uses unbound controls in the header of the form and the second uses a bound subform set to Data Entry.
15. september 2003 - 14:33 #3
der er vel bare en betinget formattering på nogle af felterne. Åbn formularen i design, marker et felt og gå i menuen Formatter->Betinget formattering.
Avatar billede hittman Nybegynder
17. september 2003 - 22:37 #4
Thomasjeppesen har ret !
Det virker ligsom i excel regnearket - og optræder kun som formatering i formularen felter - og IKKE i tabellens felter