Avatar billede skumpaq Nybegynder
15. september 2003 - 11:41 Der er 2 kommentarer

Brugt bærbar købes!

Jeg søger en brugt bærbar.

Eneste krav er sådan set at den skal kunne køre windows 98 evt nyere windows, og at den kan logge på netværk via RJ45.

Max pris 700 kroner.

/Michael
Avatar billede keysersoze Guru
15. september 2003 - 11:55 #1
heh - hvis jeg nu skal være helt ærlig, så tror jeg altså ikke du kan finde en bærbar med de krav og til den pris...

til den pris kan du formentlig få noget med monokrom skærm, 20 mzh, 8 MB ram og 120 MB HD - og sådan en maskine vil få svært ved at køre WIN98. Bærbare fra den tid har også meget sjældent indbygget RJ45...

Mit bedste bud er at du gå ind på www.dba.dk, kigger under bærbare computere, sortere efter pris og så ellers bare starte med at lede...
Avatar billede andersenph Nybegynder
15. september 2003 - 12:10 #2
Ja eller prøv www.papkassen.dk