Avatar billede javid Nybegynder
15. september 2003 - 10:58 Der er 1 løsning

Backup af profiler

Hej

Vi har ( i vores firma)fået et stort problem.
Efter at vi har flyttet vore Exchange server til et andet forest (for mere end 1 uge siden), har vi begyndte at få følgende problemer:

1. Når man vil åbne outlook siger den, at navnet ikke findes, hvorefter er man nødt til at skrive sine initialer (eller fulde navn). Når man har gjort det kommer der under ens navn nogle kinesiske tegn. Det sker hver eneste gang.
Det viser sig, at den ikke kan/vil bruge det samme profil. Derfor for hver gang man skriver sine init. laves der en backup af ens profil ( hos nogle kan jeg se at der taget 15 backup).
Netop fordi den tager backup, kan den ikke huske de ændringer man har lavet tidligere, dvs. hvis man har tilføjet en fælles postkasse, forsvinder den og man skal tilføje den igen.

Det er meget irreterende.

Er der nogle, der har forslag/løsning på det?

Hilsen

JJ
Avatar billede javid Nybegynder
17. september 2003 - 08:36 #1
Jeg lukker.