Avatar billede crashoverride Nybegynder
25. december 2000 - 21:54 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Webcam

Heysa..
Jeg har desværre kun 10 points at give af :)
men håber der er nogle der ikke kun tænker på points\'ene, og vil give en hånd til :)

Jeg har et Webcam, et Creative Webcam 3, jeg har fået software\'én og det hele til at køre, jeg mangler bare et eller andet, så jeg kan komme på nettet.. (altså så man kan se mig online)

Mit ICQ UIN er: 60621001

/Crash Override
Avatar billede crashoverride Nybegynder
25. december 2000 - 22:42 #1
Jeg havde stillet et andet spørgsmål et eller andet sted, hvor jeg ikke fik et ordentligt svar på, så nu har jeg 80 nye points at give af, og jeg er villig til at give dem alle :)

Hvis jeg får et ok svar :)

/Crash Override
Avatar billede crashoverride Nybegynder
25. december 2000 - 22:44 #2
Sådanner :)
Avatar billede kurtj Nybegynder
25. december 2000 - 23:02 #3
Er det til Usb??
Avatar billede exe_science Nybegynder
25. december 2000 - 23:06 #4
mener du på en hjemmeside eller bare på nogle chat steder??????
Avatar billede crashoverride Nybegynder
25. december 2000 - 23:13 #5
Det er til USB...
Ja, til en hjemmeside..
Avatar billede souledge Nybegynder
25. december 2000 - 23:36 #6
Jeg kan sagtens hjælpe dig. Du har brug for iVista broadcast-softwaren, den er gratis og kan hentes fra download.com
iVista kan sende ud på nettet fra din computer.
Altså alle som har din IP-adresse(en slags internet-telefon nummer) kan se dig.
Hvis du vil chatte face-2-face så skal du bruge Netmeeting - men det ligger allerede på din computer hvis du har Internet Explorer 5.
Så det skal ikke downloades!
Avatar billede kurtj Nybegynder
25. december 2000 - 23:36 #7
Åbenbart skal du bruge blaster control, men kan ikke finde noget om at uploade til hjemmeside.
Sorry,har ikke sådan en. :(
Avatar billede crashoverride Nybegynder
26. december 2000 - 17:40 #8
Nu er vi oppe på 155 points.. så skulle der gerne komme nogle flere svar... please.. jeg kan bare ikke få det igang... :(
Avatar billede lauer Nybegynder
26. december 2000 - 17:49 #9
Du skal hente noget software. Spørg mig på ICQ : 56077869
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. december 2000 - 18:49 #10
Hva er din email.....
Avatar billede crashoverride Nybegynder
26. december 2000 - 18:51 #11
Får hjælp af a-torsten nu :)
Avatar billede laserzap Nybegynder
26. december 2000 - 18:53 #12
Du kan bare downloade webcam32!
Gå ind på http://www.download.com og søg efter Webcam32
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. december 2000 - 18:53 #13
Jeg sender ham en demo af Ispy..... Og fortæller ham hvordan det skal sættes op... Over ICQ.....

Bare sådan at alt beskyldning for snyd elimineres....

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. december 2000 - 18:56 #14
Er normalt ike meget for at hjælpe over ICQ, så når jeg har forklaret ham det, så skriver jeg oxo en forklaring her.. Ok..??

-Anders
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. december 2000 - 19:16 #15
Ja....

Man indtaster bare sine ftp oplysninger,´og derefter indstiller man hvor tit det skal opdatere.... meget nemt.....

Hvis ftp´en driller så sæt ftpmode til \"safe\"....

Mere er der ike i det....

-Anders
Avatar billede crashoverride Nybegynder
26. december 2000 - 20:36 #16
A-Torsten gav mig ordentligt svar over ICQ, og nu duer det!... Tak :)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. december 2000 - 20:37 #17
Sys lige vi skylder de andre et view.....*gg*..

http://www.zeropaq.dk/webcam.jpg

*gg*..

Takker Crash
Avatar billede souledge Nybegynder
26. december 2000 - 23:12 #18
FTP???
Det giver jo kun web-opdatering, iVista giver Live-streaming!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
26. december 2000 - 23:14 #19
soul.... ja og tager saft og kraft.....

-Anders
Avatar billede souledge Nybegynder
26. december 2000 - 23:26 #20
> soul.... ja og tager saft og kraft.....

Et webcam med opdatering hvert 15 sekund er altså ikke vildt fedt.......vil man tilbyde webcam, så skal man sgu\' gøre det ordentligt - mener jeg altså... :)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
27. december 2000 - 11:19 #21
Soul... Jeg kan kun give dig ret i at det er federe med live-streaming... Men nu var det ikke sådan en løsning han ville have,...

Men som sagt... LS tager saft og kraft.. både fra din host med oxo fra din comp...

-Anders