Avatar billede henning.c Nybegynder
06. september 1999 - 09:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Smalltalk heap space

Når jeg forsøger at importere et projekt fra en gl til en ny version af et program, går det fint et stykke tid, indtil der kommer en fejl "fatal error":
The process run out of virtuel address space while attempting to allocate a 32 byte block. You should increase the amount of reserved Smalltalk heap space.
Er der nogen, der har et bud?
Avatar billede goulduck Nybegynder
06. september 1999 - 10:03 #1
Hvilket program taler du om? (Smalltalk er vist nok et programerings sprog)

Jeg har fundet noget, som du måske kan bruge... Titlen hedder i hvertfalde "Managing Heap Memory in Win32"

http://dept-info.labri.u-bordeaux.fr/~betrema/winnt/heapmm.html
Avatar billede jenssee Nybegynder
08. september 1999 - 09:46 #2
Programmet er QSR Nvivo, som bruges til kvalitativ dataanalyse. henning.c stillede spørgsmålet på mine vegne. Jeg kontaktede firmaet og modtog en patch, som har løst problemet. Men mange tak til goulduck for henvisningen vedr. heap mem.
Avatar billede henning.c Nybegynder
08. september 1999 - 10:27 #3
Tak for hjælpen. Problemet er løst af jenssee.