Avatar billede fakse Nybegynder
14. september 2003 - 19:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

oprette/installere ekstra regnskab i C5 Light

Jeg har Concorde C5 light, og har nu brug for at få et ekstra regnskab. Er der nogen der ved hvordan man opretter/installerer et ekstra regnskab. Jeg har fundet flere steder hvor man kan købe et ekstra regnskab til det modul man har (ca. 1500,- + moms), men ved ikke hvordan gør med modulet - kan nogen hjælpe ?

På forhånd tak

Fakse
Avatar billede nilfri Nybegynder
14. september 2003 - 20:14 #1
I C5 Light kan du have 2 regnskaber, DAT og DMO.

Skal du have flere, skal du ganske rigtigt købe en licens til Flere Regnskaber.

Når du har købt den - og indlæst din nye kodefil eller indtastet koden - kan du oprete flere regnskaber via

//Generelt/Tilpasning/Vedligeholdelse/Database/Opret regnskab

Der indtaster du så en 3-bogstavsbetegnelse for dit nye regnskab, som så bliver oprettet - uden data forstås.

Afh. af version kan du finde lidt om det i on-line hjælpen. Prøv at søge på "Opret regnskab"
Avatar billede fakse Nybegynder
14. september 2003 - 20:55 #2
Til nilfri

Tak for svaret. Jeg vil indkøbe en ekstra licens og så forsøge som du foreslår. Vender tilbage med et svar på hvordan det er gået. Hvis tingene lykkes er du 100 point rigere.
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
20. september 2003 - 12:55 #3
Husk at man skal have mindst 1 hovedmodul for at købe flere regnskaber. Prisen for flere regnskaber er pr. hovedmodul man har.

//Tommy
Avatar billede fakse Nybegynder
20. september 2003 - 13:09 #4
Til Nilfri

Tak for hjælpen med Concorde. Jeg skal have tildelt dig point - men hvordan ?

Fakse