Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 18:30 Der er 45 kommentarer og
1 løsning

CS Steam 1.6

Hej alle

Nogle der har haft held med at installere den nye steam til cs.

Jeg har hentet den og installeret den. Den har "vist" install alt det den skal, meeeen når jeg tager server liste frem og vil joine en server, kommer der bare en box frem hvor der står: Preparing to join server. . . .

Men intet sker.

Nogle med samme problem eller nogle der ved hvad jeg skal gøre ??????

PLEASE HEEELP
Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. september 2003 - 18:39 #1
jeg har samme problem og det er da der er så pisse mange der henter steam
Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. september 2003 - 18:43 #2
kan også være de fleste server ikke er sat op til det nye (men til beta)
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 18:46 #3
Undlad at bruge steam til at hente cs 1.6 (virker for de færreste, og tager en krig)
Hent derimod steam sammen med cs1.6 ca 379mb hos www.boomtown.dk

Når der står preparing skal den først igang med at hente cs, og serverne er overbelastet i øjeblikket, så det tager meget lang tid bare at komme ind.
Hvis du henter den pakke jeg nævner, er du klar til at spille med det samme.
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 18:47 #4
hmm, boomtown virker ikke hos mig. Finder et andet link.
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 18:49 #6
heri er der flere links http://www.dlif.de/
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 18:50 #7
game_tracker -> Er endnu ikke stødt på nogle servere jeg ikke har kunnet komme ind på, udover hvis der ikke er flere pladser.
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 18:57 #8
hvad skal jeg så gøre med det jeg har installeret nu ?? Skal det afinstalleres først før jeg henter dem i omtaler ???
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 18:59 #9
pas på med at uninstalle (ja, rigtigt nok). En af mine venner mistede 17gb spil, fordi steam skulle "rense" resten af mappen, som i hans tilfælde var spilmappen.

Bare lad det være (gjorde jeg), og installer den store pakke oveni.
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 19:00 #10
Jamen er det ikke ok install, har jo været den lange tur i gennem. Den vil jo bare ikke joine serverne ?????
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 19:01 #11
hvor langt igennem? kun steam? eller steam og opdatering af cs 1.6?
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 19:01 #12
Er du sikker på den store pakke på 379mb er på boomtown. Jeg kan kun finde den lille steam
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 19:03 #13
Jeg installere den lille steam fra boomtown. Den har arbejdet i minimum 2 - 3 timer, men den gik kold mit i den lavede noget ved banerne. Men nu er den installeret men vil ikke joine servere
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 19:03 #14
tag links her fra: http://www.dlif.de/
men min erfaring var:
hentede steam 1.0, steam startde og jeg registrede, opdaterede cs (det sker efter hvor der står Preparing to join server) og det gjorde den så. Kunne derefter åbne cs og komme til hovedmenuen, derefter låste den. Hentede den store pakke, og med den installeret kører det perfekt.
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 19:04 #15
Men har som sagt endnu ikke mødt nogen (hverken fora eller på irc) der har fået det til at køre perfekt ved at bruge steam til at hente cs.
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 19:05 #16
Så du tror bare jeg skal hente den store pakke og prøve at installere oven i det jeg har installeret ??
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 19:06 #17
det var hvad jeg gjorde, havde også hentet fra nettet via steam osv, men med den store pakke kører det.
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 19:07 #18
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 19:08 #19
grunden er, at der kan have været en lille fejl mellen f.eks dig og serveren da du opdaterede, hvilket nu resulterer i at du ikke kan starte cs.
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 19:08 #20
Okey jeg prøver det så. Giver lige en tilbage melding når jeg færdig :))
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 19:09 #21
Jeg skriger hvis det kommer til at virke
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 19:09 #22
hehe, det gjorde jeg (næsten)
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 19:09 #23
Men den dl med 60kbs ZzzZZZzzZZZzzZZzz
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 19:10 #24
min var på 30kb/s (fandt en dårlig server), så jeg gjorde det i nat
ellers søg på steaminstall_cs.exe på google.
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 19:22 #25
Hmmm jeg tror jeg har den om cirka 1 times tid :))
Avatar billede ird Praktikant
14. september 2003 - 19:53 #26
Johnkorn>>> Læs om ikke dnene guide kan hjælpe dig
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 20:00 #27
ird -> tror du mangler et link :-)
Avatar billede ird Praktikant
14. september 2003 - 20:02 #28
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 20:09 #29
hehe Jeg tror bare jeg venter og ser hvad der sker når jeg install den fil... gider ikk bixe for meget rundt i det Shiit
Avatar billede ird Praktikant
14. september 2003 - 20:17 #30
Avatar billede ird Praktikant
14. september 2003 - 20:19 #31
Du skal registrere dig for at kunne spille 1.6 beta via steam.
Steam kører først rigtigt, hvis du starter din computer og steam logges på automaisk ligesom f.eks. windows messenger eller icq hvis man har dem installeret.
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 20:27 #32
Så køre min steam rigtigt og er logget ind men kan jo stadig ikke joine servere
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 20:31 #33
min steam mappe fylder over 1gb DAMN
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 20:32 #34
25% igen
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 20:36 #35
ird -> Du behøver ikke have steam til automatisk at logge på.
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 20:36 #36
En anden god ting ved at hente filen er, at hvis du f.eks skal have reinstalled cs, så behøver du ikke hente noget igen.
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 20:37 #37
ird -> Og husk, vi snakker ikke 1.6beta, men 1.6final. Betaen blev lukket for et par dage (eller uger) siden, da 1.6 final blev frigivet i fredags.
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 20:38 #38
Jeg prøver først bare at install den oven i eller auinstallere jeg alt og prøver med den nye
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 20:41 #39
den pakke lægger sig som standard i c:\programmer\steam og alle updates i C:\Programmer\Steam\SteamApps og selve cs exe osv i C:\Programmer\Steam\SteamApps\"den email du lavede/laver konto med"\
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 20:49 #40
Min harddisk er lavet i 2 parditioner og min cs lægger ikke på c: men på d: har det nogle betydning ??
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 20:55 #41
nej, ingen. Det rør, forhåbentlig, ikke ved dit cs 1.5
Avatar billede johnkorn Nybegynder
14. september 2003 - 23:01 #42
Hahahaah Det virker sgu nu. Mange tak for hjælpen. Der altid hjælp at finde på eksperten.dk

TAK TAK TAK TAK
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2003 - 23:05 #43
Det var så lidt. Der er ikke noget værre end et nyt spil der ikke virker. Happy gaming. Og tak for point.
Avatar billede lassevang Nybegynder
20. oktober 2003 - 19:22 #44
Jeg har downloadet Final versionen af steam(700-800 MB) Jeg kunne godt køre det et par timer men efter det loggede jeg af og gik ud af det og dagen efter så kommer der en lam fejlmeddelse så jeg ikke kunne komme derind....

Hva gør jeg?
Avatar billede chalde Seniormester
20. oktober 2003 - 19:29 #45
Her er et par løsningsmetoder hvis steam ikke lige makker ret:
1) Luk steam ned med ctrl-alt-del
2) Genstart hjælper nogle gange
3) Reset password kan også hjælpe
4) Sletning af filen ClientRegistry.blob i steam mappen kan afhjælpe visse problemer (derefter skal steam opdatere når du starter det igen, tager lidt tid selvom filen kun er på 40kb)
Avatar billede lassevang Nybegynder
23. oktober 2003 - 15:18 #46
Det virker ikke :( Hvad ska' jeg gør'