Avatar billede icemat Nybegynder
14. september 2003 - 18:20 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

hvordan skjuler man sin ip?

kan man ik skjule sin ip på nogen måde bla når man bruger kazaa eller andet p2p program eller når man bare søger på nettet???
Avatar billede kaper Nybegynder
14. september 2003 - 18:25 #1
nej
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2003 - 18:30 #2
Enig. Hvad skulle formålet også være ved at skjule den?
Avatar billede squashguy Nybegynder
14. september 2003 - 18:32 #3
til www kan du bruge en web proxy; dem findes der nogle stykker af. f.eks. http://www.anonymizer.com
Avatar billede icemat Nybegynder
14. september 2003 - 18:34 #4
det ville være at undgå kæmpe bøder og andre ubehaglige ting som piratpolitiet kan forsage.. den er svær men det kan lade sig gøre man skal bare vide nok om det og det gør jeg ikke
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2003 - 18:35 #5
Så er du anmeldt for at søge hjælp til ulovligheder.
Avatar billede icemat Nybegynder
14. september 2003 - 18:36 #6
der er nok nogen der er lidt hellige TAK for hjælpen erik
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2003 - 18:43 #7
Du vrøvler. Hvis du gør noget ulovligt kan du ikke få hjælp her.
Det står i reglerne. Du kan bare skrubbe af.
Avatar billede icemat Nybegynder
14. september 2003 - 18:45 #8
dem har jeg jo ikke lige læst der er jo ikke nogen grund til at blive sur over at jeg stiller et spørgsmål der går mig på troede det var et sted hvor man kunne få hjælp uanset hvad det så end måtte være om
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2003 - 18:49 #9
Men du har endnu ikke lukket spørgsmålet og sagt "undskyld".
Tror du dette egentlig er et sted for dig?
Avatar billede icemat Nybegynder
14. september 2003 - 18:52 #10
skal da nok sige unskyld hvis det kan gøre dig glad igen... undskyld.. og ja det tror jeg da for ved ik lige hvor man ellers kan få god hjælp fra mange forskellige mennesker med viden om alt fra a-z
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. september 2003 - 19:00 #11
Ok, men når du så øjensynligt har læst reglerne, og synes de er ok, så er det jo fint nok.

Så mangler du bare at lukke spørgsmålet. Du risikerer fortsat en advarsel fra
de der co-admins, men det gør ikke så ondt. Har jeg hørt ;)
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. september 2003 - 19:04 #12
icemat>> Uvidenhed er ikke en undskyldning, du har åbenbart brugt tid på at sætte dig ind i reglern omkring ulovligdownload, siden du kommer med dette spørgsmål.
Jeg kan se du har en bruger som er oprettet for 35 dage siden, da du oprettede den bruger fik du smidt reglerne i hoved og blev bedt om at gennemlæse dem:

"Hvis det også fremover skal fungere optimalt, skal alle brugere derfor efterleve følgende regler:"

Du kan finde reglerne her http://www.eksperten.dk/regler.phtml og du bør nok 5-10 minutter til lige at kigge dem igennem.

Se at lukke dette spørgmål, da det er imod eksperten regler, ved selv at svare og acceptere dit eget svar.

eagleeye / CoAdmin
Avatar billede icemat Nybegynder
14. september 2003 - 19:08 #13
jeg kan ik lige finde ud af at lukke det beskriv det lidt mere præcist
Avatar billede icemat Nybegynder
14. september 2003 - 19:09 #14
accepter svar
Avatar billede icemat Nybegynder
14. september 2003 - 19:09 #15
var det det????
Avatar billede eagleeye Praktikant
14. september 2003 - 19:10 #16
Ja det var det ;)
Avatar billede icemat Nybegynder
14. september 2003 - 19:11 #17
feeeeeeeee
Avatar billede levithan Nybegynder
15. september 2003 - 01:15 #18
Jeg kan ikke se det forkert i at icemat gerne vil vide hvordan man skjuler sin ip. Det lader vist IGEN til at folk glemmer at P2P og KAZAA IKKE ER ULOVLIGT AT BRUGE (der findes self. uheldige elementer som misbruger det, men lad nu være med at kæmme alle over en kam). Der er ingenting som dokumentere at icemat vil bruge det til ulovlige aktiviteret, dette er KUN RENT GÆT værk.

så tænk lige over det til en anden gang før i råber ULOVLIGT AKTIVITET I FARVANDET.
Avatar billede levithan Nybegynder
15. september 2003 - 01:18 #19
tilføjelse. han kunne jo være bange for at når han hentede et lovligt stykke musik at så antipirat politiet siger den er ulovlig for de ikke ved hvor den stammer fra selv om den er lovlig
Avatar billede squashguy Nybegynder
15. september 2003 - 08:54 #20
levithan, den holder vist ikke

"det ville være at undgå kæmpe bøder og andre ubehaglige ting som piratpolitiet kan forsage.."

det kan jeg kun opfatte, som at han ved hvad han laver.
Avatar billede eagleeye Praktikant
15. september 2003 - 17:26 #21
levithan >> Jeg gider ikke engang spilde min tid på at svare på dit indlæg...

Når en mand selv skriver dette så er der ingen tvivl i mine ønje hvad formålet er:

Kommentar: icemat
14/09-2003 18:34:11    det ville være at undgå kæmpe bøder og andre ubehaglige ting som piratpolitiet kan forsage