Avatar billede mrcorex Nybegynder
25. december 2000 - 20:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Kan der ikke oprettes en timeout på et spørgsmål?

Som jeg kan se, er der ikke nogen timeout på et spørgsmål. Lad mig forklare det lidt nærmere.

Mange brugere opretter et spørgsmål og så glemmer de det bagefter. Der er en hel del raske brugere som er mere end villige til at give deres viden videre til andre som IKKE altid har fundet guldet.

Min dybeste beundring og ros til dem der giver os andre guldet. Godt gået drenge og piger. :-)

Hvad med en timeout der f.eks. kunne sende en reminder til brugeren om at hans spørgsmål ikke er blevet berørt i x måneder/uger og at, hvis han ikke klikker på et bestemt link inden en angivet dato, vil hans spørgsmål gå over i DØD-status. Et eller andet i den stil.

Hvis der er for mange spørgsmål der bare står og står og der ikke sker noget på dem gider brugerne snart ikke røre en finger for disse brugere. Det er synd da jeg synes eksperten.dk bare er GULDET!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
25. december 2000 - 23:58 #1
Jeg er enig med at eksperten er guldet :)
Jeg er også enig med at det med en timeout er en god idé, men jeg syntes også at personen som har oprettet spørgsmålet og har \"glemt\" det burde straffes lidt.
f.eks. hvis han/hun/den/det ikke har rørt sit eget spørgsmål i 3 måneder så trækkes der X antal % af brugerns point?
(efter 3 måneder burder personen enten være kommet hjem fra evt. ferie eller lukket spørgsmålet)
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
26. december 2000 - 00:02 #2
Enig!
Avatar billede mrcorex Nybegynder
26. december 2000 - 00:07 #3
God ide med at trække point fra brugeren som har oprettet spørgsmål.

Nu er jeg ikke så gammel af gårde i Eksperten.dk. Læser eksperten.dk disse spørgsmål under \"Forslag\" helt automatisk eller skal man stile den et bestemt sted hen?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. december 2000 - 00:32 #4
corex:> admin eller andreas_admin læser normalt spørgsmål oprettet i Forslag eller Om Eksp. Og du behøver ikke at afsætte point til spørgsmål i disse kategorier.

Dette forslag har været oppe et par gange snart og det ER vist skrevet på admin\'s \"to do\" liste.
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2000 - 09:59 #5
Ja det er svært for Admin at nå det hele.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. december 2000 - 13:11 #6
kharder:> ja, specielt når man tænker på hvor meget de egentlig har at arbejde på vedr. forslag/fejl på eksperten så er det utroligt at de har tid..
Avatar billede ahl Nybegynder
26. december 2000 - 17:57 #7
Det er altså en funktion der går dette!!

Når der ikke har været aktivitet på et spørgsmål i en måned, får forfatteren en reminder via email!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. december 2000 - 18:05 #8
Gør man det ? Men det er jo ikke det som vi vil have! Vi vil have en auto-luk tinh på gaamle spm.\'s
Avatar billede numse-nissen Nybegynder
26. december 2000 - 19:57 #9
Hvad så hvis man ikke har fået et kvalificeret svar på sit spørgsmål?

Skal man så give sine point væk til en uberettiget person, for ikke selv at miste point?

Jeg kan forresten godt lide ideen. Den skal bare \"rettes\" lidt til.
Avatar billede jd Nybegynder
26. december 2000 - 20:05 #10
numse-nissen-> Hvis der er gået lang tid, og du ikke har fået svar, svarer du selv, og accepterer!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
26. december 2000 - 20:20 #11
Vel og mærke et ikke brugbart svar :)
(Jeg har aldrig oplevet der ikke er kommet min. et svar)
Avatar billede mrcorex Nybegynder
27. december 2000 - 16:00 #12
tdaugaard skriver under 26/12 2000 00:32:06 at jeg ikke skal give point under denne kategori. Så jeg tager dem lige tilbage.

Tak for hjælpn tdaugaard!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
27. december 2000 - 16:02 #13
Så lidt ..