Avatar billede humpfrey Nybegynder
14. september 2003 - 16:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor fås den slags ikke i danmark, eller overhovedet ?

Prøv lige at se hvad det her tilbehør ville gøre for mange der har et spejlrefleks kamera : www.siliconfilm.com
så var man hjulpet ud over mange problemer.
MVH Humpfrey
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
14. september 2003 - 18:20 #1
Ring og spørg foto/c.
Avatar billede tmoller Nybegynder
14. september 2003 - 19:43 #2
He.he det ser da spændende ud, meeen lad os nu lige se et færdigt produkt testet inden vi går helt i selvsving. Hvis det er så simpelt, så er det da underligt at det først kommer nu :-)
Avatar billede humpfrey Nybegynder
14. september 2003 - 19:48 #3
Så vidt jeg husker havde de et par produkter lavet til bestemte cameraer, men det kom aldrig til europa, og forhåbentlig vil det nye produkt komme frem, så man er fri fo de små pocket versioner med digital zoom, som enhver jo har når man redigerer i et program som photoshop eller psp
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
15. september 2003 - 12:32 #4
Glem det ...det har været en joke siden første gang det kom frem.
Jeg skrev om det, i et fagblad, første gang for 7 år siden. Da fik jeg lov til at holde produktet i hånden, det virkede ikke, og jeg har aldrig siden set det virke, selvom de med jævne mellemrum har slået på stortromme for det.
Avatar billede msmows Nybegynder
16. september 2003 - 23:59 #5
Jamen det findes da, godt nok ikke lige "joken" du linker til, men til Hasselblad, Mamiya og andre findes der digitale bagstykker til - men de koster kassen.
Leica er på vej med et digitalt bagstykke til 35mm, men igen prisen.
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
17. september 2003 - 07:59 #6
Selvfølgelig findes der digitale bagstykker, der findes enda to store danske producenter, som er blandt verdenes største.
Men lige den her med et "indlæg" i en traditionel 35 mm kamera, den duer bare ikke, billederne fra den udgave som virker er mega dårlig.

At Leica skulle komme med et digital bagstykke har jeg ikke hørt, de har derimod lige frigivet et digital kamerahus, lavet i samarbejde med et af de danske producenter.
Avatar billede msmows Nybegynder
18. september 2003 - 11:09 #7
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
18. september 2003 - 11:18 #8
OK ...den havde jeg ikke set ...man lærer forhåbentligt nyt hver dag !
Avatar billede msmows Nybegynder
18. september 2003 - 16:22 #9
>>fotograf - Jeg synes også det virker lovende, da det måske kan sætte andre igang med at producere databagstykker. Det er i princippet "ret enkelt".
Avatar billede humpfrey Nybegynder
08. oktober 2003 - 17:59 #10
msmows--> post et svar, det du har sagt er det der kommer tættest på at kunne bruges til noget
mvh humpfrey
Avatar billede cgleerup Nybegynder
10. oktober 2003 - 01:10 #11
Ja det er da smart, men hvad vil du opnå med det...??? - sikkert ikke en billigere løsning end at indvestere i et digitaltkamera, som jo idag leveres som spejlrefleks i mange udgaver (hvilket jo ellers også er ligegyldigt da du jo kan se hele dit motiv i en søger). Derudover kan du jo til de bedere spelreflekskameraer få digitale bastykker, det lader sig være hasselblad og andre. - Goecker kører tilbud på nogle 22megapixels bagstykker lige nu!!!

Men fedt med lidt info - den havde jeg sgu ikke set før!
Avatar billede msmows Nybegynder
10. oktober 2003 - 23:07 #12
Jamen hej da