Avatar billede movement Nybegynder
25. december 2000 - 19:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Udbredelse af hjemmeside !

Er der nogen der har en god teknik til at udbrede en side så meget som muligt ?!
evt. et program-

Mvh

Anders
Avatar billede xxx222 Nybegynder
25. december 2000 - 19:47 #1
Du skal selvfølgelig se at få tilmeldt den til så mange søgemaskiner som muligt (husk præcise søgeord)!!

Derefter var en anden god mulighed at få indsat nogle metatags på din side....

Mvh. Peter G
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2000 - 20:10 #2
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2000 - 20:11 #3
Hvad er det for en site du gerne vil have udbredt kendskabet om?
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. december 2000 - 20:44 #4
Tilmeld chart.dk
Tilmeld dig til jubii de giver rigtig mange hits, plus kvasir så bliver du oprettet i både .dk .no .se .com, og diverse små snyltere der nasser på kvasirs katalog.....

.... Nååårh ja, skriv adressen herinde så skal du nok få 30-50 den dag :o)
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
28. december 2000 - 16:04 #5
Hvis du skal til at lave metatags, har jeg lavet www.metamaten.dk, der ikke beskæftiger sig med andet! Med dén er du sikker på at få genereret alle nødvendige tags. Der er desuden god hjælp at hente undervejs.
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
28. december 2000 - 16:18 #6
Hvis du gerne vil højt op i søgemaskinernes søgeresultater er der i øvrigt rigtig god hjælp at hente på www.joyzone.dk.
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
28. december 2000 - 16:19 #7
>> tommyf: \"og diverse små snyltere der nasser på kvasirs katalog.\"  - øh, hvad mener du lige?
Avatar billede broodwar Nybegynder
28. december 2000 - 16:33 #8
hofmanhansen>>> Er der ikke noget med at de har haft probelmer med nogle som brugte deres søgekartotek? Og eftersom det tilhøre Kvasir var Kvasir ret utilfreds og ville have dem til at stoppe.
Avatar billede movement Nybegynder
30. december 2000 - 15:14 #9
Tak for en masse gode svar !,
jeg \"belønner\" hofmanhansen med de 30 point da jeg fandt \"metaprogrammet\" meget brugervenlig og nyttigt-

mvh

Anders

ps. nå ja lidt reklame ,check lige ;
www.THEMOVEMENT.DK