Avatar billede m0nk3y Nybegynder
14. september 2003 - 11:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et par spørgsmål om mIRC scripts

Hej...

Jeg har lavet en fri +o channel... og nu er jeg igang med at programmere botten... har allerede lavet så at hvis man banned nogle så recover L ens channel... men nu kommer mine spørgsmål

1. Hvordan kan jeg 'blackliste' nogle så hvis jeg f.eks. skriver !blacklist nick så næste gang han joiner får han kun +v og ikke +o ?

2. Og hvordan gør jeg så at commandoerne ikke sker hvis det er på mig selv... f.eks. hvis jeg kicker så kicker den ikke mig selv bagefter :/

Håber i kender svaret :D
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
14. september 2003 - 11:49 #1
Er forresten på Quakenet hvis det gør nogen forskel
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
14. september 2003 - 13:24 #2
Er villig til at hæve pointende lidt hvis det er :)
Avatar billede xzaz Nybegynder
05. oktober 2003 - 21:25 #3
1. At blackliste en er at 'autobanne' en person som er i ens blacklist - dvs. hvis han joiner en chan hvor botten er op bliver han straks banned, hvis han altså er blacklisted.

2. Så skal du ind og få den til at halte ved din addresse..
Eller skriv til .ini filer..
Avatar billede kazie-dk Nybegynder
05. oktober 2003 - 22:24 #4
det nemmeste er hvis du laeser i /help filen... det er langt det nemmeste... og saa laere du ogsaa en masse andet imens...
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
06. oktober 2003 - 22:52 #5
oki... men har fået NNscript nu... pikke smart... der kan man også sætte en til autodeop, men du får dine point for der er mange der har sagt at jeg er fedtet med dem, så værsegod :D