Avatar billede panteren Nybegynder
13. september 2003 - 17:49 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Brugernavne på MSN

Jeg er vant til at bruge ICQ, hvor man kan ændre sine kontakters brugernavne lokalt, så man kan kende dem fra hinanden - feks. hvis der er to, der hedder Anders, så kan man kalde den ene for Anders N og den anden for Anders W.

Jeg kan umiddelbart ikke finde denne funktion på MSN. Findes den?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2003 - 17:54 #1
Det kan man ikke med MSN (så vidt jeg ved)
Avatar billede somaliomar Praktikant
13. september 2003 - 17:54 #2
Det er rigtigt men det kan man med Messenger Plus
http://www.msgplus.net/?view=download
Avatar billede sysop9999 Nybegynder
13. september 2003 - 17:56 #3
Nej, det er op til den enkelte på din liste, hvad de vil kalde sig. Du er nødt til at bede dem om, at ændre nicket/navnet.
Avatar billede panteren Nybegynder
13. september 2003 - 18:03 #4
Kanon somaliomar. Det virker!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 18:03 #5
Det kan man desvære ikke og brug ikke msn plus det er fyldt med spyware..
Jeg ville bruge http://www.miranda-im.org/
Bruger det selv, der kan du fjerne  reklamer og alt du kan ændre folks nick osv. og du kan både kørere msn og icq og aoe fra det
Avatar billede panteren Nybegynder
13. september 2003 - 18:07 #6
Ok, men ikke ICQ? Jeg bruger begge programmer og kunne godt tænke mig at kombinere dem i et program. Kan Ad Aware og lignende ikke fjerne spywaren?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 18:09 #7
hvis du vil kombinere dem i et så brug http://www.miranda-im.org/
det er uden spyare
Avatar billede panteren Nybegynder
13. september 2003 - 18:31 #8
Ja, fydaføj, hvor er der meget spyware med plus-versionen. Miranda ser rigtig cool ud - virkelig - men jeg kan ikke få min MSN profil online. What to do?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 18:33 #9
sluk dit msn og højre klik på miranda iconnet i højre side når det er tændt vælg main menu sig opsiens vælg så msn tast oplysningerne husk at vælge run msn clinet v8
og så højre klik igen vælg status sig online
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 18:33 #10
hvis du ikke vil have plus hvorfor acceptere du så somaliomar svar?
Avatar billede panteren Nybegynder
13. september 2003 - 18:36 #11
Well, jeg var lidt for hurtigt ude, men nu kan jeg ikke lige finde en smart knap, som kan ændre det. Men du fortjener da pointene
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 18:38 #12
:)
Gør intet nu husk bare ikke at være så hurtig :)
Avatar billede somaliomar Praktikant
13. september 2003 - 18:39 #13
panteren >> Der er ikke en fortryd-knap.
dr0zie >> Hent dine points http://www.eksperten.dk/spm/400713 :)
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 18:41 #14
Thx somaliomar . :D
Avatar billede panteren Nybegynder
13. september 2003 - 18:42 #15
takker - undskyld postyret. Til gengæld virker Miranda super og jeg kom endelig på MSN også (hvade luret hvordan man skulle gøre, havde bare tastet forkert password - stupid me).

Bonusspørgsmål: Kan man importere kontaktpersoner fra sin adressebog i Outlook express?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 18:44 #16
Nop only fra icq eller fra gamle miranda clienter..
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 18:44 #17
men de kommer jo automatisk ind
Avatar billede panteren Nybegynder
13. september 2003 - 18:46 #18
sure, jeg ville bare gerne tjekke alle mine kontaktpersoners email i alle de forskellige programmer for kontakter - se DET kunne være smart.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. september 2003 - 18:51 #19
ja det ville det..