Avatar billede hijklm Juniormester
13. september 2003 - 17:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pris for ombetrækning?

Jeg har fire stole som trænger til noget nyt stof. Det er både sædet og ryglænet på dem alle fire.

Hvor kan man få lavet sådan noget henne og hvad koster det ca.?
Avatar billede klojs Nybegynder
13. september 2003 - 17:47 #1
Jeg tror det billigste vil være hvis du selv ombetrækker dem, og går i en stofforretning og finder noget slidstærkt møbelstof. Man kan jo bruge de "hæftere" der sidder i stolene i forvejen, men man kan også bruge en "hæftepistol". Den der skyder hæfterne i.
Avatar billede klojs Nybegynder
13. september 2003 - 17:48 #2
Du burde kunne få stoffet under 1000 kroner
Avatar billede sefo Nybegynder
13. september 2003 - 18:14 #3
Hvis du ikke har mod på selv at gå i gang, kan du henvende dig til en møbelpolster. Prisen er meget forskellig alt efter hvor i landet du befinder dig.
Avatar billede dytti Novice
14. september 2003 - 02:34 #4
Du skal enten til en møbelpolstre eller en saddelmager,
MEN pas på - det er f.... dyrt.
Du får det nok ikke for under 5000 kr.
(har set en sofa hvor det kostede 10000 kr)
Avatar billede hijklm Juniormester
07. oktober 2003 - 19:50 #5
Tak for svarene......en ompolstring er for dyr så. :-(