Avatar billede timsen Nybegynder
25. december 2000 - 16:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Expert

Hvilke forretninger går under radio-tv gruppen expert ??
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. december 2000 - 16:33 #1
Dem der er med?!?
Avatar billede rfogh Nybegynder
25. december 2000 - 16:33 #2
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. december 2000 - 16:38 #3
Selvejende, men med Expert som indkøbskæde, findes i Norden og vistnok også i Tyskland
Avatar billede timsen Nybegynder
25. december 2000 - 16:55 #4
ja f.eks. har jeg fået et gave kort hvorpå der står : gave kort til expert, udstedt af Linnemann i Fa. (fredericia) altså linneman er udner expert, men hvilke andre
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. december 2000 - 17:09 #5
du kan finde alle forretninger på det linkrfogh har sendt til dig, du kan bruge det over hele danmark, det gælder til alle fiorretninger der hedder Expert - bynavn.
Avatar billede timsen Nybegynder
25. december 2000 - 17:14 #6
Og så kun linneman eller hva ??
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. december 2000 - 17:28 #7
nej det er bare ejeren af pågældende forretning. Gavekortet kan bruges i alle forretninger mewd navn Expert, der hvor du bruger det er det som penge, du kan bare ikke omveksle det til kontanter