Avatar billede m_s_nico Nybegynder
13. september 2003 - 16:00 Der er 1 kommentar

Usynlige filer på min Ubit

Har for nylig købt en jazpiper ubit 128, og er rigtig glad for den. For nylig lagde jeg nogle billeder og noget musik over i en mappe på den, men nu kan jeg ikke se en eneste fil på drevet. Windows bilder mig ind jeg har 2.4 ud af 128 mb fri, men ingen af de bibs der er på drevet fylder noget som helst og filerne er ingen steder at se (heller ikke som hidden).

Da ingen af filerne er synderligt vigtigere hentede jeg driverne fra jazpipers hjemmeside for at formatere drevet (er i øjeblikket ikke hjemme, så jeg kan ikke få fat i de medfølgende drivere), men disse kan ikke engang registrere drevet, selvom jeg kan gå ind på det i winXP.

Der står i manualen at det kan skade drevet at bruge windows formatering, så what dælen do I do? Jeg har ikke meget nytte af en mp3 afspiller med plads til 2.4 mb
Avatar billede csi Nybegynder
09. marts 2004 - 10:59 #1
Højre click på drevet i Windows XP, vælg formater... vælg der efter ekspres format og voila masser af plads. Har lige gjort det med min egen da jeg havde samme problem;-)