Avatar billede rthuls Nybegynder
13. september 2003 - 15:56 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

ADSL og fastnet telefon

Jeg overvejer at skifte mit StofaNet abonnement ud med et fra CyberCity. Mit spørgsmål går på om man skal have fastnet telefon, for at kunne få ADSL fra CyberCity?
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
13. september 2003 - 15:59 #1
nej, du skal bare ha en telefonlinie
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
13. september 2003 - 16:04 #2
Der må jeg lige rette mig selv:

sakset fra cybercitys hjemmeside:
Hvilke krav skal være opfyldt, inden jeg bestiller Gør Det Selv-løsningen?

Før du vælger en Gør Det Selv-løsning, er det vigtigt at visse krav, er opfyldt:

Du skal have en fastnet-telefon

Din fastnet-telefon må ikke være en ISDN-forbindelse. Er den det, kan du først bestille Gør Det Selv, når du har bestilt konvertering af din ISDN-
forbindelsen til en almindelig telefonforbindelse.

Du må ikke allerede have installeret en ADSL–forbindelse. Har du det, kan du først bestille Gør Det selv, når den gamle forbindelse er opsagt.
Avatar billede skovhulen Nybegynder
13. september 2003 - 16:23 #3
Hej

Hvis du ligger inden for nogle bestemte områder kan du få ADSL uden du har en telefon. Vi levere flere ADSL forbinderser uden de har en telefon.
Men men er det i det område jeg selv boer i kan det ikke lade sig gøre.

Gør det selv.:
Alle der er lidt fiks på findrene og kan læse en manual kan selv sætte ADSL op. Dette tilbyder Cybercity gratis de øøø tror det er til den Ca 20-Setemper.

Det er korekt som de andre oplyser at det gamle ADSL først skal opsiges. Men Cybercyti kan overtage fra samme data som du opsiger det. Se sakl bare have sådan Carka 30 dages respont tid.

Nogle område kan de over tage en ISDN2 till ADSL. Det betyser at du ikke sakl have en Telefon.
Skal du have en ISDN2 Er der mage ster du ikke kan få ADSL ved Cybercity. Men men der finde visse metoder hvordan man kan omgås dette. Det tåler bare ikke en omtale her på dette sted.

Med venlig hilsen

Poul Hansen
Avatar billede rthuls Nybegynder
14. september 2003 - 17:50 #4
Det lyder rigtigt godt det du fortæller skovhulen. Jeg bor i centrum af Århus, så der må da være en god mulighed for, at jeg kan få ADSL uden fast telefon