Avatar billede locutuz Nybegynder
13. september 2003 - 15:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

XP starter langsomt

Jeg har for er par dage siden istalleret XP igen. Og har fået samme problem som jeg havde sidst. XP starter utrolig langsomt.
Jeg har brugt bootvis og den viser at der, mellem det 25 sec og det 85 sec., ikke sker noget som helst. Windows laver absolut intet.
Jeg har læst mange af de indlæg her på eksperten og også en del på engelsk. Bootvis hjælper ikke, regedit har jeg gjort en masse ved, men hjælper heller ikke.
Kan nogle sige hvad jeg skal gøre?
Efter hvad jeg kan huske jeg har læst kan det evt. være noget med min internet forbindelse. I 98 var det fordi man skulle sætte en Ip adresse selv og ikke en automatisk.
200 point.
Avatar billede locutuz Nybegynder
13. september 2003 - 15:34 #1
Sorry, jeg har fundet ud af det.
Til alle jer andre, sæt jeres Ip adresse selv, så starter XP, 60 sec hurtigere
Avatar billede kenp Novice
13. september 2003 - 15:40 #2
ja det er jo ikke blevet bedre med tiden ;)
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. september 2003 - 17:28 #3
jeg lavede en test hvor jeg først tog tid på Automatisk tildelt IP, det tog 1 minut og 15 sekunder.

Så lagde jeg IP ind, det gab 5 sekunder hurtigere opkopling, ikke meget ;o)