Avatar billede nupo Nybegynder
13. september 2003 - 14:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken farver skal man bruge for at tænde PSU

Hej.....
Jeg har en PSU fra Codegen 300w , som jeg skal bruge som strømforsyning til en usb hub , som skal ha 5 volt. Der tager jeg den rød og sorte.
Men hvilken farver ledninger , i det store 20 polet stik ,  skal man bruge for at tænde for PSU´en ??.
På forhånd tak.
Mvh Nupo........
Avatar billede hub Nybegynder
13. september 2003 - 15:09 #1
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. september 2003 - 15:10 #2
når du ser bunden af stikket og holoder tappen opad, så er ben 1 helt til venstre i nederste række. det ben lige ovenover er nr. 11, så tæller du til du har ben 14, her skal den forbindes til sort Ground, f.eks. ben 7.
Avatar billede nupo Nybegynder
13. september 2003 - 16:04 #3
Hej........
Takker mange gange.
hub / jeg vil også gerne gi dig point , hvis det er muligt , da dit svar jo også var korrekt.
Mvh Nupo....
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. september 2003 - 17:08 #4
takker for pointene..