Avatar billede ninka Nybegynder
12. september 2003 - 23:25 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Hvordan laver jeg et link

Jeg kan flere steder her på eksperten se, at man har lavet et link med blå skrift, til andre spørgsmål eller svar.
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede mugs Novice
12. september 2003 - 23:29 #1
Jeg plejer at kopiere adressen med Ctlr + c, og derefter indsætte med tlr + V.
Og læg selv et svar og acceptere dette. Det er ikke normalt at udlove point for spørgsmål om e.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2003 - 23:29 #2
Du kopierer bare adressen fra adressebaren - sådan her: http://www.eksperten.dk/spm/400494

P.s. dette spørgsmål er gratis da det omhandler brugen af eksperten.
Avatar billede ninka Nybegynder
12. september 2003 - 23:32 #3
Avatar billede mugs Novice
12. september 2003 - 23:32 #4
john_stigers -> Er sådant spørgsmål behøver ikke at være gratis, men det er kutyme ikke at tage point for spørgsmål om brugen af eksperten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2003 - 23:34 #5
mugs> hmmm.... en og samme sag.
Avatar billede ninka Nybegynder
12. september 2003 - 23:35 #6
Okay, det virkede!
Mange tak for hjælpen - begge to!
john stigers> Hvad mener du med at dette spørgsmål er gratis?
Jeg vil gerne gi´ jer begge point, fordi i hjalp mig - må jeg ikke det?
Avatar billede mugs Novice
12. september 2003 - 23:36 #7
ninka -> jo du må gerne give point, men du kan ikke da du ikke har fået nogen svar men kun kommentarer. Så læg et svar selv og accepter dette.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2003 - 23:37 #8
ninka> jo selvfølgelig må du det - men jeg vil bare ikke tage imod point for at hjælpe med brugen af eksperten :)
Avatar billede mugs Novice
12. september 2003 - 23:38 #9
john_stigers -> Nej, der står ikke i reglerne at et spørgsmål om eksperten er gratis. derfor kan du ikke tillade dig at skrive, at der er gratis.

En anden side er, at vi normalt ikke svarer på dise spørgsmål, men blot lægger en kommentar.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
12. september 2003 - 23:39 #10
Points er jo ikke alt..
- Jeg vil give john_stiger ret, problemer ang. siden burde være gratis og ihvertfald slet ikke 20 P værd.
Avatar billede ninka Nybegynder
12. september 2003 - 23:41 #11
Okay - Men i skal ihvertfald have tak for hjælpen begge to!
Avatar billede mugs Novice
12. september 2003 - 23:41 #12
ssundsdal -> Nu skal du jo læse ordene som de er skrevet. Når john skriver, at spørgsmålet er gratis er det ikke korrekt! For hvor er det beskrevet?

Men jeg er da enig i, at spørgsmål om e, ikke bør udløse point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2003 - 23:42 #13
mugs> Nu må du altså lige stoppe. Du lægger ALT for meget i hvad jeg skriver. Folk udlover point for svar ang. brugen af eksperten - der er bare ikke nogen der tager imod point (læs: laver svar) da dette er en uskreven regel ikke at
tage point for.
Jeg håber du forstår hvad jeg siger nu :)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
12. september 2003 - 23:43 #14
mugs > jeg siger heller ikke at det er 'gratis' jeg skriver at jeg giver ham ret i at det 'burde' være gratis.

2 vidt forskellige ting.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2003 - 23:43 #15
mugs> det er ikke ALT der står i reglerne ;)
Avatar billede mugs Novice
12. september 2003 - 23:45 #16
John o.s.v. stigers. Du skriver:

P.s. dette spørgsmål er gratis da det omhandler brugen af eksperten.

Så skulle du jo have skrevet:

P.s. dette spørgsmål burde være gratis da det omhandler brugen af eksperten.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2003 - 23:47 #17
Nej.

Jeg burde have skrevet: dette spørgsmål er blandt brugerne gratis da det omhandler brugen af eksperten.
Avatar billede mugs Novice
12. september 2003 - 23:50 #18
John -> Nu nærmer du dig. Men hvordan kan du oprette et spørgsmål, hvis du ikke er bruger?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2003 - 23:55 #19
NU er du ude på dybt vand!!!
Hvad er det lige du mener med "Men hvordan kan du oprette et spørgsmål, hvis du ikke er bruger?"

Hvis du henviser til brugerne der anser spørgsmål om eksperten for værende gratis, ja så er men jo ikke bruger før man har oprettet en profil. Og har man en profil på eksperten ja så er man bruger og spørgsmål ang. eksperten er dermed gratis.

P.s. er MEGET spændt på hvor du NU vil forsøge at dreje spørgsmålet hen.... :D
Avatar billede ninka Nybegynder
13. september 2003 - 00:08 #20
Stop stop stop stop! Jég har forstået hvad i mener!
Nu må i ikke blive uvenner! "S"
Jeg er bare glad for, at jeg har opdaget denne side - har én gang før søgt hjælp på eksperten - http://www.eksperten.dk/spm/395641 - og er meget glad for at nogen gider bruge tiden på mine problemer!
Slut nu fred!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede mugs Novice
13. september 2003 - 00:18 #21
ninka -> der er ikke tale om at være uvenner. Jeg mener blot der er opgivet forkerte informationer ang. spørgsmål omhandlende brugen af eksperten. Humlen er jo, at disse spørgsmål ikke er gratis som hævdet. Men det er KUTYME, at man IKKE tager point for dem.
Avatar billede ninka Nybegynder
13. september 2003 - 00:49 #22
mugs> Ja, det er jeg med på, men nu vil jeg gerne lige have lov til at komme med et "moderligt" råd: I bund og grund, tror jeg, at I mener det samme, men I har bare forskellige - og meget velargumenterede måder - at udtrykke jer på, så nu må i altså se at blive enige om, at I egentlig deler det samme synspunkt!
(Normalvis kán man godt modtage point, for svar på spørgsmål om hvordan man bruger eksperten, men det er ikke almindeligt at man gør det).
Avatar billede ninka Nybegynder
13. september 2003 - 00:50 #23
Så se nu at blive enige!
Avatar billede summer Mester
13. september 2003 - 09:22 #24
Så I to ordkløvere. Er det virkelig så vigtigt at få ret. I mener jo begge det samme.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. september 2003 - 17:23 #25
ok - vi stopper.

OK - mugs? ;)