Avatar billede dawn Nybegynder
12. september 2003 - 22:19 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Nero burning

Kan det virkelig passe at der går timer før man kan slukke sin computer, når man gerne vil install. et program, som får Nero til at virke så jeg kan brænde mine dokumenter over på en CD-rom?
Dette spørgsmål er egentlig til robotten, da han kender min måde at "tale" på, og ved hvad mit problem er.
dawn
Avatar billede bredker Nybegynder
14. september 2003 - 20:27 #1
Avatar billede bredker Nybegynder
14. september 2003 - 20:32 #2
Avatar billede bredker Nybegynder
14. september 2003 - 20:33 #3
få lige scannet din maskine for virus og spyware først
Avatar billede dawn Nybegynder
14. september 2003 - 20:47 #4
Har lige prøvet at få det fri program downloaded som robotten talte om, min computer går ned hver gang, i det hele taget går den ned ca. 10 gange om dagen.
dawn
Avatar billede fido82 Nybegynder
14. september 2003 - 20:48 #5
hvor meget ram har du ? For det lyder som ramfejl
Avatar billede dawn Nybegynder
14. september 2003 - 21:01 #6
Se, her er det at robotten ville vide at jeg ikke ved hvad du mener med "ram", men du har muligvis ret, noget må der jo være galt, når man gir' 4000,- kr. for en ny pc med godt 38 GB. Og jeg har stadig 35 GB til rådighed, hvis den oplysning ellers hjælper noget?
dawn
Avatar billede bredker Nybegynder
14. september 2003 - 21:07 #7
det er din harddisk
dine ram er dem den tælder op under start af maskinen
den tælder nok op til 64 eller 128 eller 256
Avatar billede dawn Nybegynder
14. september 2003 - 21:23 #8
Og hvor kan jeg se det henne? Hvis du har læst mine andre inlæg rundt omkring må du da vide at jeg stadig er "jomfru" bag denne l...
maskine.
dawn
Avatar billede bredker Nybegynder
14. september 2003 - 21:33 #9
start>>instillinger>>kontrolpanel>>system>>generalt
her står der hvor mange ram du har i maskinen
Avatar billede dawn Nybegynder
14. september 2003 - 21:35 #10
Okay jeg ser hvad du mener, tror jeg nok, men det går jo alt for hurtigt i begyndelsen, når maskinen starter. Alt hvad jeg nåede at se var 32 eller 35? Det kan da ikke passe?
dawn
Avatar billede bredker Nybegynder
14. september 2003 - 21:37 #11
er det en ældre maskine , for så kan det godt passe med 32 mb ram
Avatar billede bredker Nybegynder
14. september 2003 - 21:38 #12
ellers prøv at følge den vej jeg har skrevet ovenfor, der skulle det også stå
Avatar billede dawn Nybegynder
14. september 2003 - 22:01 #13
Har lige skrevet at det er en helt ny maskine, ellers ville den vel heller ikke koste det hvide ud af øjnene, men jeg prøver hvad du har skrevet, i øvrigt så "fyser" den konstant, uanset om jeg er på nettet eller ej. 15 min. med at rette fejl i mit manuscript og musen vil ikke røre sig ud af stedet, eller den går simpelthen bare ud.
dawn
Avatar billede dawn Nybegynder
14. september 2003 - 22:03 #14
Den siger 256 ram.
dawn
Avatar billede bredker Nybegynder
14. september 2003 - 22:05 #15
så er det ikke der problemet er , så er det da sorteret fra
Avatar billede bredker Nybegynder
14. september 2003 - 22:06 #16
tror mere på at det er en virus eller spyware
hvad har du af virusscanner
Avatar billede dawn Nybegynder
14. september 2003 - 22:09 #17
Den der er gratis, husker ikke lige hvad den hedder og spy, som jeg fik adressen på her i dette forum???????????????????????????????????
dawn
Avatar billede robotten Praktikant
15. september 2003 - 08:07 #18
Nu er jeg med her også. Men kan se, at flere forbamer sig *s*

Spybot:
http://security.kolla.de/index.php?lang=en&page=download
Avatar billede dawn Nybegynder
17. september 2003 - 14:24 #19
Til robotten, jeg ved ikke hvor jeg skal lede efter vores everlasting story om mit monster, jeg gav vidst 15 point, men efter at have fået at vide at jeg optager for meget af jeres tid accepter
jeg hermed dit svar eller kommentar og så må vi se hvad der sker.
dawn