Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
12. september 2003 - 19:53 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Mangler password til min Norton Internet security

Jeg kan ikke mindes at jeg har skrevet et under installetionen, så er der et default pass???
Avatar billede mobi2 Nybegynder
12. september 2003 - 20:14 #1
Det har du sikkert heller ikke.... Typisk når man installerer Norton oprettes med en admin konto som default, og typisk bliver man ikke bedt om password. Jeg kan så ikke huske om det er tomt eller om der er noget andet. Men er du kommet i en situation, vil det nemmeste være at afinstallere Internet security igen.
1. Gå i kontrol panel
2. vælg tilføj/fjern programmer
3. Vælg programmet
4. tryk change hvis det er muligt, her skal du så bruge din orginale CD for at kunne ændre, det er også her du får mulighed for at ændre password.
5. hvis 4 ikke er muligt, afinstaller helt, genstart maskinen og installer programmet igen.
Hvilken version er det som du bruger?? Jeg har nemlig selv version 2003, og den gør underlige ting med 3-4 mdrs mellemrum så jeg er nødt til afinstallering :-|
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
12. september 2003 - 20:49 #2
jeg har også version 2003
Avatar billede mobi2 Nybegynder
12. september 2003 - 21:03 #3
Jeg tror ikke du ha anden mulighed så. Men det tager jo heller ikke så lang tid med en geninstallering.
Men som sagt, hvis ellers det ikke er alt for låst, skulle det være muligt at skifte password med den originale cd i drevet.
God opdatering
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
12. september 2003 - 21:07 #4
pis, for jeg sidder til et lan, og kan ikke se andre computere, med mindre jeg bruger start-kør-\\nullermand f.eks. Så jeg ville gerne have slået det fra... piiiiiiis...
Avatar billede mobi2 Nybegynder
12. september 2003 - 21:14 #5
Ja det kan jeg godt se er noget SUR RØV!! Men har det LAN ikke en ok firewall?? Har du behov for din firewall? hvis du ikke har din cd med kan jeg godt se det er et extra stort problem. Prøv mIRC og se om der ikke er nogen der har den så du i det mindste kan afinstallere igen.
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
12. september 2003 - 21:57 #6
men nu virker det lige pludselig, det med at jeg kan se de andre computere... hmm underlidt.. men jeg stadig ikke det password...