Avatar billede zpinner Nybegynder
12. september 2003 - 19:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Checkboxe slet

jeg har set et par andre spørgsmål fx. http://www.eksperten.dk/spm/348106 men  jeg kan ik få den til at virke..

if ($_POST['send']) {

<input type=checkbox  class="input" name="slet[]" value="<? echo "$id";?>">

include("db.php");
for($i=0; $ i < count($slet); $i++) {
    if($slet[$i] != "") {
      $id = $slet[$i];
      mysql_query("DELETE from mails WHERE id=$id") or print mysql_error();
    }

men den skriver en fejl..

Parse error: parse error, unexpected T_STRING, expecting T_VARIABLE or '$' in C:\apache\Apache2\htdocs\inc\mail\indbakke.php on line 94
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
12. september 2003 - 19:32 #1
for($i=0; $i < count($slet); $i++) {
Avatar billede zpinner Nybegynder
12. september 2003 - 19:38 #2
hehe  doh