Avatar billede bavian Nybegynder
12. september 2003 - 16:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PS2 spil

Jeg har været i USA, og derovre købte jeg to PS2-spil. Nu er jeg kommet hjem og kan ikke bruge dem fordi man i USA bruger NTSC og i EU (danmark) bruger man PAL.
Man kan omgås problem ang dvd-film, ved at købe en Region X cd, men jeg kan ikke finde noget til at kunne spille spillet.

Jeg ville gerne undgå at skulle indsætte en chip, men ville gerne have en cd-rom ligende Region X, der bare virker til spil.
Avatar billede thanatos Nybegynder
12. september 2003 - 16:56 #1
så er du desværre nødt til at købe PS2 i NTSC version eller prøve at gennemsøge internettet for en eller andet chip (hvilken jeg ikke er sikker på findes)...
Avatar billede lassebm Nybegynder
12. september 2003 - 17:00 #2
der er massere af chip, og det er den løsning du bliver nødt til at vælge, så kan du afvikle spil fra alle regioner....

kig her...

www.mm-vision.dk
www.modchip.dk
www.konsol-Chips.dk
Avatar billede thanatos Nybegynder
12. september 2003 - 17:01 #3
Eller blot sælge dine 2 spil videre ;)
Avatar billede blackie Nybegynder
12. september 2003 - 17:59 #4
Jeg mener, du skal have fat i et rgb kabel kig her http://www.psxcare.com/product.php?xProd=40
Avatar billede guiron Nybegynder
31. december 2003 - 11:20 #6
Hvis du ikke vil chippe den, kan du gøre som jeg har gjort og købt et slide-tool med magic boot discs. Ideen med dette er at man ikke skiller sin PS2 ad, så garantien forsvinder ikke. Men det virker upåklageligt med brændte spil i både pal og ntsc.
Jeg har købt min på QXL auktion, og har lige tjekket og der er ingen til salg pt, men skal nok lige se om jeg kan finde et andet sted de evt. bliver solgt.