Avatar billede the-ultimate Nybegynder
12. september 2003 - 16:01 Der er 13 kommentarer

Fractech.dk

Hi gubs på exp.. Så er http://www.Fractech.dk oppe i en ny v.
Hvad syntes i om den?? Lidt kreativt kritik ville gøre godt!

På forhånd tak..
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
12. september 2003 - 16:02 #1
ps. tak venlist vores forum med.. Kan findes på linket på menu'en eller http://www.fractech.dk/forums
Avatar billede lordhead Nybegynder
12. september 2003 - 16:17 #2
Umiddelbart virker det ret kedeligt, og uinteresant. Hvad vil du med siden?

Lige når man kommer ind på siden, er det første man ser en nyhed af en art... prøv at lave en forside, med en velkomst og en forklaring på hvorfor netop vi skal benytte siden... synes desuden også at der _intet_ indhold er på den. prøv med nogen downloads,  eller noget.

Desuden kunne den også sagtens se mere atraktiv ud ;)

Jeg har da også noget positiv kritik...flotte farver ;)

/lordhead
Avatar billede lordhead Nybegynder
12. september 2003 - 16:19 #3
Ps. Dit gamle design var langt flottere ;/
Avatar billede plazm Nybegynder
12. september 2003 - 16:22 #4
Der er en OND rekvalme forneden.. kan ikk lide rekvalmer.
Farverne er ok, men designet lidt kedeligt...
Måske prøve med at lave en menu under den du har med noget mere specifikt info.
Og så lade være med at have dobbelt afstand i menuen.

/PlazM
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
12. september 2003 - 18:25 #5
hmm det kan i havde ret i, meeen vil gerne havde lidt om vores forum,, før jeg deler de 200 dask ud..
Avatar billede lordhead Nybegynder
12. september 2003 - 18:31 #6
hvad er der at sige ?-)

det sædvanelige phpBB forum, dog med flottere farver ;)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. september 2003 - 10:10 #7
(1) En meget enkel og overskuelig side

(2) Du har prøvet at lave en lille velkomst, men synes nu mere det bliver en sludder for en sladder. Hvad handler forum om?  etc

(3) Til rammerne synes jeg du skal bruge den samme orange nuance som du bruger til scroll bar, det tror jeg der vil se godt ud

(4) Synes det er en lidt smart funktion du har lavet med at man kan skifte så designet passer til den opløsning man bruger. Du skal bare tænke på at f.eks. "send anbefaling" knappen kommer til at virke lidt presset når man gør det (1024*768)

(5) Synes du skal flytte "tilbage" og "favourits" knapperne fra menuen og ned imellem indhold og reklame
Avatar billede corner_dk Nybegynder
14. september 2003 - 15:34 #8
tak for de rare og venlige kommentare ! men det er desværre ikke mig der kan dele pointsne ud, men det er mig der har lavet siden !
Avatar billede lordhead Nybegynder
14. september 2003 - 15:39 #9
okay
Avatar billede the-ultimate Nybegynder
14. september 2003 - 19:58 #10
hmmah jeg er totalt invalde af en svensker at være.. kikker på det imorgen!!! Er lige kommet hjem fra et badmintonstævne..
Avatar billede miss-g Seniormester
15. september 2003 - 00:36 #11
Forummet ligner da den her:
http://www.dvdrip.dk/forum/

Er det en template?

Kasserne på forsiden (til venstre) skal da ihvertfald være lige brede!

Kan godt lide orange men der er også for meget hvidt. Hvad med at blande flere orange nyancer....

Inspiration til farver:
http://www.action.viasat.dk/?page_type=tvchart
Avatar billede fangel Nybegynder
03. oktober 2003 - 21:39 #12
hvorfor er det at jeg skal ivde hvad min IP er? hvis folk er intereserede i det, hvorfor skal de så gå ind på jeres side?

hvor mange folk ved faktisk hvad en IP er? (ikke computernørder der alligevel går ind på myip.dk eller ipconfig / 'ping ibm.com' (kan se udgående IP når man pinger, og IBMs side har en oppetid på 99,9999%))

---

lav jeres side så de følger HTML standarderne! det er godt !

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.fractech.dk%2F

---

hvad er det lige jeres side har med communety at gøre (jf titel på side)? kan ikke se det store... bare et godt buzzword eller hva?

Morten
Avatar billede miss-g Seniormester
14. oktober 2003 - 10:01 #13
Fandt ud af det med forummet og hvorfor så mange har det. Det er også flot!