Avatar billede mariolink Nybegynder
12. september 2003 - 15:47 Der er 9 kommentarer

Ingen redigering

Hej!
Jeg vil godt have et script så man ik kan oppe i standardknapperne så skal den, hvor man kan trykke og se koderne, være grå... og man skal ik kunne trykke på den. Nogen der kan give mig sådan et script
Avatar billede fangel Nybegynder
12. september 2003 - 15:48 #1
det er teknisk umuligt at skjule kildekode til en HTML side!

hvis mig en side du siger er beskyttet, og jeg skal finde den til dig på under 5 sek ;)

---

du kan højst forsinke folk, ikke forhindre folk!

Morten
Avatar billede mariolink Nybegynder
12. september 2003 - 15:51 #2
Jeg ved godt man ik kan gemme det totalt.. men jeg kan godt vise dig en side:) http://william.users.whitehat.dk
Avatar billede fangel Nybegynder
12. september 2003 - 16:07 #3
ingen problemer i Mozilla ;)

Morten
Avatar billede mariolink Nybegynder
12. september 2003 - 16:08 #4
okay...
Avatar billede nicklasb Nybegynder
12. september 2003 - 20:17 #5
den side du linker til der, er der da INGEN problemer i at hente koden fra.. Det er da bare at højreklikke og vælge Vis kilde...
Men rigtigt, du kan ikke gøre videre mere, end bare at irretere brugeren der ønsker din kode. For VIL han have din kode, kan du være evig forvis om at han nok også skal få den.. :D
Avatar billede fangel Nybegynder
12. september 2003 - 20:30 #6
'wget' anuyone?
Avatar billede swaxi Nybegynder
12. september 2003 - 20:49 #7
en ting jeg ikke forstår er koblingen fra spørgsmålets tekst og til svarene. det er da en totalt sort formulering ???
Avatar billede nicklasb Nybegynder
12. september 2003 - 21:41 #8
forstår heller ikke helt meningen med den, men kunne forstille mig hvad han mente ud fra hvordan dea_pg havde svaret..
Tror dog godt at det kunne være noget helt andet, der bliver spugt om, da der ikke helt ser ud til at være den store beskyttelse, eller forsøg herpå, på den side han har linket til.
Men han er da velkommen til at uddybe lidt mere ;D
Avatar billede mariolink Nybegynder
13. september 2003 - 18:35 #9
Det var bare at jeg troede jeg kunne sænke dem lidt og sådan men jeg kan se der er mange hurtige måder at gøre det på.!