Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
12. september 2003 - 15:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

egen firewall el hackersmacker fra cybercity?

Hej eksperter!

Jeg har lige bestilt en forbindelse hos cybercity(2048/128)!
Jeg ville høre om der er nogen som har god/ dårlig erfaring med cybercitys "hacker smacker" program eller har et andet råd til billigere beskyttelse(måske gratis) af min stationære computer?
Det er vigtigt at det er billigt da jeg studerer!!

På forhånd tak
Avatar billede sbe Nybegynder
12. september 2003 - 15:40 #1
Jeg har ikke selv nogen erfaring med "hacker smacker" men bruger Sygate Personal Firewall. Den er gratis, let at installere og er generelt meget let at have med at gøre. Desuden er den certificeret.

Du finder den her

http://www.pcworld.com/downloads/file_download/0,fid,8132,fileidx,1,00.asp
Avatar billede tvm Nybegynder
13. september 2003 - 23:14 #2
Jeg har brugt "Hacker Smacker" ved Cybercity og den virkede
ganske fint - aldrig problemer, men man skal prøve sig lidt frem
med hvilket "sikkerhedsniveau" man vil bruge (let at indstille).
I det hele taget har jeg aldrig haft problemer med Cybercity...
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
16. september 2003 - 12:06 #3
hhh
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
16. september 2003 - 12:08 #4
hej sbe tak for svaret
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
16. september 2003 - 12:10 #5
til SBE...skriv lige til mig igen så jeg kan acceptere dit svar(har vist fucket op i det):0/
tak
Avatar billede sbe Nybegynder
17. september 2003 - 18:31 #6
Svar ;)

Det ser da ikke ud til at du har fucket op. Håber du kunne bruge linket.
Avatar billede smukkecharlie Nybegynder
18. september 2003 - 09:58 #7
Ja tak for svaret SBE det funker fint!!!!!
Avatar billede sbe Nybegynder
18. september 2003 - 10:01 #8
Takker for point. Hygge