Avatar billede moneyman Nybegynder
12. september 2003 - 15:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

adresselisten kunne ikke vises

Hej alle
når jeg skal sende mails, og trykker på "til" kommer denne meddeelse.

"adresselisten kunne ikke vises. Mappen kontaktpersoner der er knyttet til denne adresseliste, kunne ikke åbnes. Den kan være slettet eller flyttet, eller du har ikke de rettet tilladelser. Du kan se, hvordan du fjerner mappen fra adresselisten, i Microsoft outlook hjælp."

Jeg kan ikke se mine kontakt personer der inde fra.

Håber der er en der har en løsning.
Avatar billede moneyman Nybegynder
12. september 2003 - 15:05 #1
p.s. har kigget i hjælp. men det hjalp ikke.
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2003 - 15:42 #2
Højreklik på din adressebog
Vælg properties
vælg fanebladet outlook adress book
og sæt hak i Show this forlder as e-mail adress book
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2003 - 15:43 #3
forlder = folder
Avatar billede moneyman Nybegynder
12. september 2003 - 16:18 #4
Der er allerade sat hak...

Det er først når man er inde i word der er problemer, kan got se dem i outlook
Avatar billede moneyman Nybegynder
12. september 2003 - 16:31 #5
oki nu er jeg med.... nu kan jeg se de andre mappe, men der er 2 mapper der hedder "kontaktpersoner" men kun en når jeg kigger i outlook, og den melder samme fejl når jeg starter op.

Hvordan sletter jeg så den (ghost) "kontaktpersoner"
Avatar billede kedde65 Praktikant
12. september 2003 - 19:42 #6
Sletning af et "Ghost" kontaktperson det gøres vha. addresse kartoteket. Gå i menuen funktioner og vælg addressekartotek. Herinde vælger du funktioner - indstillinger. Nederst i billedet vælger du din "Ghost" og klikker på knappen fjern, så er den væk.

VH CK
Avatar billede moneyman Nybegynder
13. september 2003 - 12:34 #7
Den optræder stadivæk når man trykker "til" i boxen der hedder "vælg navne"
Avatar billede moneyman Nybegynder
24. september 2003 - 12:19 #8
Hmmm ;-(

Lukke spm'et