Avatar billede grineren Nybegynder
12. september 2003 - 14:47 Der er 2 kommentarer

flash kan ikke installeres/virker ikke, i xp/ie browser

Hej =)
Jeg HAVDE en winXP installation der kørte upåklageligt, så opgraderede jeg min pc (bundkort, ram, grafikkort, harddisk) og forsøgte at kopiere nogle winxp instillinger til min nye harddisk for ikke at miste mine foretrukne, mails, adresser, + ...muligvis stor fejl, for siden da har jeg ikke kunne se/køre flash i min ei browser. Prøvede at installere mozilla-der virker flashen fint.. men det irritere mig at jeg ikke kan finde årsagen til fejlen i IE browseren. øhm altså, jeg HAR prøvet at slette/uninstalle flash og installere via macromedia.com autoinstaller, det virker bare ikke ! Trykker på "INSTALL NOW" siden skifter og ...ingen installer kommer op, og siden skriver udført.
Hvor er den lille "sniger-cookie" (eller er det et reg.database spørgsmål ?) der ligger og spærrer for installationen ?
Har også prøvet at "tvinge" en flash-installation (med flashplayer7installer), men får at vide at installeren ikke kan finde min browser's plug-in's folder- selvom jeg skriver/vælger stien til den, faktisk giver installeren ikke engang mulighed for at vælge at installere i min IE browser !?
Har;
- un+re-installet IE6 browser
- installeret JVM java virtual machine
- IE-> funktioner->internetinstillinger-> programmer-> og tryk på nulstil webinstilling, klik anvend.
- forsøgsvis sænket browser sikkerhedsniveau til laveste

....nogen ideer ??
Nogen ideer ?
Avatar billede magictouch Nybegynder
14. september 2003 - 09:03 #1
Er det herfra du har prøvet: http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&P2_Platform=Win32&P3_Browser_Version=MSIE&P5_Language=English
har du aktiveret- aktiver installation efter behov (anden)i internetindstillinger avanceret, og er IE din standardbrowser?
og hvad har du sat dine cookies til
Avatar billede grineren Nybegynder
15. september 2003 - 20:25 #2
tak for dit bud...jeg havde aktiveret installation efter behov, IE som standard og cookies uden grænser =)
...
men jeg gav op op lavede en clean install...