Avatar billede hep_hey Nybegynder
12. september 2003 - 13:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

applikation til at distribuere servicepacks/hotfixes

jeg skal undersøge hvilke applikationer du man finde, der kan benyttes til at distribuere servicepacks og hotfixes på W2K PCer ??

er der nogen der har nogen ideer ?
Avatar billede rarom Nybegynder
12. september 2003 - 14:02 #1
Hvis i bruger windows 2000 AD kan i bruge den til at distribuere pakker. via group polices
Avatar billede krsk Nybegynder
12. september 2003 - 14:03 #2
Kender ikke noget gratis, men det kan gøres vha. brugerens logonscript...Der skal du bare flække de nødvendige DOS kommandoer sammen.
Avatar billede simonvalter Praktikant
12. september 2003 - 14:23 #3
du kan bruge MS Software Update Server" (SUS server)
http://www.svein.dk/Visartikler.asp?ART_id=116&S_Menu=50
Avatar billede dinkie Nybegynder
12. september 2003 - 14:31 #4
du skal bruge en blanding af det rarom og loadet siger.

Du kan dist. Service Packs med det rarom siger og patches med det loadet siger.
Avatar billede jpvj Nybegynder
12. september 2003 - 14:37 #5
Hvis du vil være rigtig lækker så bruger du kombinationen som dinkie skriver og krydrer SUS løsningen med http://www.gironet.nl/home/evbalen.

Det kører jeg med flere steder, og det virker helt optimalt.
Avatar billede dinkie Nybegynder
18. september 2003 - 22:53 #6
Så er SUS klar til at installere Service Packs også.. Jeg har ikke kigget det helt igennem men regner med at det er okay.. :o)