Avatar billede guanche Nybegynder
12. september 2003 - 13:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

hp A0 plotter

hvor sælger man bedst en hp 650 plotter henne ?

gul og gratis
dba.dk
papkassen

tvivler jeg på vil give resultat
Avatar billede guanche Nybegynder
12. september 2003 - 13:49 #1
den er brugt skal lige siges
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. september 2003 - 14:16 #2
Tja - det er jo ikke ligefrem hr. Hansen der bruger sådan en fyr derhjemme.

Prøv at kontakte Servicegruppen og hør, om det var noget for dem. De er jo i kontakt med hele markedet.
Avatar billede guanche Nybegynder
12. september 2003 - 16:24 #3
Til ole Madsen

Tak for dit svar har du en adresse på det firma ,det er en plotter der er udfaset fra produktionen men kører perfekt
Avatar billede guanche Nybegynder
12. september 2003 - 16:25 #4
har fundet dem
Avatar billede guanche Nybegynder
12. september 2003 - 16:27 #5
http://www.servicegruppen.dk/omos/

går ud fra det er dem her .
Avatar billede sidan26 Nybegynder
12. september 2003 - 17:36 #6
hvad skal den koste?

Vi er nogle stykker der måske er interesseret (læser til bygningskonstruktør)
Avatar billede guanche Nybegynder
12. september 2003 - 18:32 #7
til sidan26 vil du maile mig din mail adresse så kan vi snakke om det ,der er net kort i den

min mail er claus@sportscar.dk

den er komplet med stativ og papir holder

bemærk der kommer transport oveni med mindre i selv kommer og henter den
Avatar billede guanche Nybegynder
14. september 2003 - 00:27 #8
hvis der er andre der er intereseret så sig til men det skal være seriøst

ikke noget med jeg vil give 500 kr for den

vi har bud på den der ligger fra 2500-3500
Avatar billede guanche Nybegynder
17. september 2003 - 17:09 #9
.
Avatar billede guanche Nybegynder
22. oktober 2003 - 11:08 #10
til sidan26 hvis du stadig er intereseret så har jeg sat plotteren ned i pris da jeg skal af med den inden vinter

sidst vi snakkede priser nåede vi til 1500 som jeres budget var på hvad siger du til 1850 så skal i komme selv og hente den mellem vejle og kolding

til den pris får du en dyr A0 papir rulle med foruden et netkort til plotteren
Avatar billede guanche Nybegynder
22. oktober 2003 - 11:08 #11
venligst mail til mig da jeg ikke kigger her altid ,tak

claus@sportscar.dk