Avatar billede christian-s Nybegynder
24. december 2000 - 22:33 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Slette hotbar.com

Jeg har været så møg dum at installere en hotbar.com i Win98. Men så opdager jeg at den fylder i menulinien både i IE og stifinder... Jeg har så prøvet at slette programmet under \"tilføj/fjern programmer\" og manuelt under programmer/hotbar. Men begge steder dukker programmet straks op igen lige bagefter.

Hvordan slipper jeg af med dette rædselfulde program?
Avatar billede thomas_it Nybegynder
24. december 2000 - 23:24 #1
Hvis du siger at du har prøvet på de to måder vil mit råd til dig være..

Gå ind i menuen Vis
vælg derefter værktøjslinier..
..og afmakér HOTBAR...eller som den tidligere har heddet...Radio

Så skulle dit problem være løst! :o)

- Thomas
Avatar billede nomiz Nybegynder
24. december 2000 - 23:26 #2
Gå ind i programmer > Internet Explorer og slet hotbarmappen, vi jeg gætte på, som en OK alternativ... Glædelig jul!

/vh
Simon
Avatar billede christian-s Nybegynder
24. december 2000 - 23:30 #3
thomas_it:
så kommer horbar jo bare frem igen næste gang jeg åbner IE :-(

nomiz:
jeg kan desværre ikke se noget med hotbar under programmer > Internet Explorer

Glædelig jul til jer også!
Avatar billede stoney2000 Nybegynder
25. december 2000 - 00:03 #4
så vidt jeg kan huske da jeg slettede hotbar, så gik jeg ind i kóntrolpanelet>tilføj/fjern programmer og derfra fjernede jeg bare hotbar

ha en fortsat god jul
Avatar billede christian-s Nybegynder
30. december 2000 - 19:07 #5
stoney2000:
det har jeg gjort et par gange, men den kommer igen... næsten som en virus :-(
Avatar billede flyhigh Nybegynder
31. december 2000 - 01:05 #6
har du prøvet at fjerne via tilføj/fjern slettet alt hvad der er med evt. hotbar filer i på hd samt at søge på hotbar navnet i regedit! og fjerne strengen der!

hvor har du hotbaren fra?

ps:
da du valgte tilføj fjern lavede den så en hvor du kan se at den sletter div. punkter f.eks. regestrerings filer? - og genstartet maskinen bagefter!

godt nytår
-Max
Avatar billede flyhigh Nybegynder
31. december 2000 - 01:14 #7
vups sorry overså lige at du fik skrevet hotbar.com, er lidt trat sorry

8-) .. [tænker stadig] ..
Avatar billede flyhigh Nybegynder
31. december 2000 - 01:25 #8
dette link henter hotbars UNinstaller:

http://www.hotbar.com/install/explorer/HBUnInst.exe

ellers så inde på deres side:
vælg \"Clear Skin\" i Skin Control Panel findes op i højre jørne af siden,

ps:
du sider ik på en nt maskine vel?
-
max
Avatar billede christian-s Nybegynder
31. december 2000 - 11:58 #9
sådan maxweb.dk, du er jo genial!
jeg downloade programmet trykkede på ikonet, og programmet er ude af verden ;-)
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
08. februar 2001 - 13:21 #10
kan i ikke sende den fil til dexter@mailbox.as for jeg kan ikke hente den og jeg mangler den for at slippe for den \"#¤E\"#¤ hotbar
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
22. februar 2001 - 13:26 #11
hm.... virker det også til nt 4.0?
for vi har et problem hvor jeg arbejder(en skole) hvor eleverne smider hotbar ind og nu kan jeg ikke slette den
heller ikke med hbuninst :( hvad skal jeg så gøre?
Avatar billede flyhigh Nybegynder
22. februar 2001 - 18:45 #12
ja det skulle det meget gerne !!!

- maxweb.dk
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
22. februar 2001 - 18:54 #13
jeg kan ikke få det til at virke.
den siger at jg ikke har lukket alle explorere
Avatar billede flyhigh Nybegynder
22. februar 2001 - 19:41 #14
cntr + alt og delete
gaa ind slaa div. programmer fra.

her efter kan du gaa ind og slaa div. services fra - se efter noget i dur med din internet explorer - vær dog opmærksom paa at explorer ogsaa kan henvise til din stifinder/winnt

- maxweb.dk