Avatar billede fibber Nybegynder
12. september 2003 - 12:40 Der er 5 kommentarer

Paypal.com

Hej, jeg har fra mere end et år siden prøvet paypal, men når folk prøvede at sende mig nogle penge sagde paypal at jeg skulle tilføje et kreditkort først, noget jeg ikke har da jeg er under 18; er det stadig sådan, er det blevet ændret, eller er det et "work-around"?

Og hvis man _skal_ bruge et kreditkort, hvor meget trækker de så? (har læst noget med at de trækker en hvis sum penge...) - for så kunne jeg vel bare bruge mine forældres kreditkort og så betale dem hvad det koster???

Håber i forstår og kan svare ;o)
Avatar billede fibber Nybegynder
12. september 2003 - 12:42 #1
Det skal lige siges det er en kammerat som har dette problem...
Avatar billede pornholmer Nybegynder
12. september 2003 - 12:47 #2
De trækker noget i retning af $1,99 ved oprettelse...

Om det så var din morfar's problem, så er jeg ligeglad *G*
Avatar billede fibber Nybegynder
12. september 2003 - 12:53 #3
nå nå det mener du :P
Avatar billede fibber Nybegynder
12. september 2003 - 12:54 #4
Men du får ikke nogle points, for det var ikke præcist det svar jeg ledte efter ;)
Avatar billede pornholmer Nybegynder
23. september 2003 - 08:36 #5
Jamen jeg har da svaret! :-)

De trækker $1,99 ved oprettelsen, og så skulle det ikke koste mere :-)