Avatar billede sap Nybegynder
12. september 2003 - 11:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opret Shortcut til en task i en anden task

Hej
Overskriften beskriver sådan set hele problemet.
Jeg ønsker at lave en henvisning fra en task til en anden task.
Funktionaliteten er der, men det ser ikke ud til virke:

1) Jeg åbner en task
2) Vælge Insert/Item
3) Vælger den ønskede task, afkrydser "Insert as shortcut" og trykker Ok.

Der bliver nu placeret et genvejsikon i tasken. Det store problem er at genvejen ikke virker.

Hvis man f.eks. oprettet en aftale i kalenderen virker det fint, man bare ikke når det er som task.

Nogen der har en logisk forklaring på dette ?
Avatar billede sap Nybegynder
12. september 2003 - 11:20 #1
Sidenote:
Når jeg mener at det virker fint når man opretter en aftale i kalenderen, mener jeg self. at jeg opretter en aftale, og bruge samme fremgangsmåde som beskrevet ovenover. Den genvej der bliver lavet nu, virker fint.
Avatar billede jpvj Nybegynder
12. september 2003 - 11:20 #2
Hvilken ver. af Outlook? Har du installeret seneste SP?
Avatar billede sap Nybegynder
12. september 2003 - 14:30 #3
Jeg bruger Outlook XP med alle opdateringer.
Avatar billede sap Nybegynder
16. september 2003 - 08:41 #4
Ok, Ikke rigtig nogen der ved om det kan lade sig gøre ??
Hvad med Outlook 2003 når den kommer ? Nogen der har muligheden for at teste det i den ?
Avatar billede jpvj Nybegynder
16. september 2003 - 23:08 #5
Hej - sorry for sen tilbage melding. Har lige testet i Outlook 2003 Beta 2. Her kan man kun insætte et item som Text eller Attachment. Ikke som shortcut.

Mvh JP
Avatar billede sap Nybegynder
18. september 2003 - 16:27 #6
Ja, vi har også fået adgang til den fulde Office i firmaet, og der virker det heller ikke. Gad vide hvorfor ?
Avatar billede sap Nybegynder
19. september 2003 - 09:54 #7
Hmm det kan åbenbart ikke lade sig gøre.
Jeg overvejer at bruge Sharepoint Team Services til at arbejde uden om problemet.
Tak for tiden og god weekend.