Avatar billede renesvane Nybegynder
12. september 2003 - 10:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Netværkskort - fejl

hej

jeg får følgende fejl på min 2000 server. Den kan efter denne fejl ikke længere komme i kontakt med andre computere på netværket.
Fejlen opstår efter et stykke tid

"The name limit for the local network adapter card was exceeded"
Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2003 - 10:42 #1
Du skal prøve med et andet netkort. Lyder som fejl i macadressen.
Jeg kénder dog ikke til fejlen specifikt....
Avatar billede renesvane Nybegynder
12. september 2003 - 10:44 #2
Det er lidt noget skidt  så. Det er Fujitsu servere, men onboard netkort...
Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2003 - 10:45 #3
Her er en nøjagtig fejlbeskrivelse og rettelser:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;319504
Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2003 - 10:48 #4
Det står nederst i artiklen hvad du skal gør. Det har noget at gøre med hvilke porte der er optaget af systemet og netkortet.
Avatar billede renesvane Nybegynder
12. september 2003 - 10:52 #5
Helt perfekt. Det prøver jeg af...Det er sku underligt. Vi har 2 servere med den samme fejl. Jeg har aldrig set det før og vi har flere hundrede servere....

Af ren nysgerrighed, hvordan fandt du artiklen. Jeg søgte selv under premier support, men fandt intet
Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2003 - 11:13 #6
Jeg søgte under micrososft support og med den fejlsætning du skrev...
Avatar billede serverservice Praktikant
12. september 2003 - 11:20 #7
Takker for point...