Avatar billede dkkoala Nybegynder
12. september 2003 - 00:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Print Screen i Windows

Er der nogen der ved om der findes et program til Windows 98/2000/XP styresystemer der kan sende "print screen" direkte til en printer? Og i givet fald kunne det også være meget sejt at vidde hva' det er for et program :-)
Avatar billede grunken Nybegynder
12. september 2003 - 01:17 #1
Avatar billede grunken Nybegynder
12. september 2003 - 01:18 #2
kom til at tænke på hvor let det var i DOS tiderne ;)

copy con LPT1

;)
Avatar billede dkkoala Nybegynder
12. september 2003 - 01:22 #3
Ja dengang var det let nok...

Men nu var det jo en mere avanceret løsning jeg søgte ;) Og gerne en freeware løsning! Hehe
Avatar billede grunken Nybegynder
12. september 2003 - 01:24 #4
ØV ;(

man må betale for guldet, men jeg kender faktisk ingen freware løsninger....men det kan vel findes ;p
Avatar billede grunken Nybegynder
12. september 2003 - 01:28 #5
Avatar billede jnoval Nybegynder
13. september 2003 - 19:47 #6
Prøv at se på IrfanView. Det kan ikke sende screendump til printer, men til folder. Måske kan du komme videre derfra. Det understøtter et hav af formater, og batch funktioner. Det er freeware
www.irfanview.com
Avatar billede dkkoala Nybegynder
14. september 2003 - 01:51 #7
grunken smid venligst et svar så vi kan afslutte spørgsmålet...
Avatar billede grunken Nybegynder
14. september 2003 - 02:04 #8
svar ;)