Avatar billede tellehammer Nybegynder
11. september 2003 - 20:24 Der er 6 kommentarer

trådløs mus virker ikke.

For ca. en uge siden købte jeg et trådløst tastatur og mus i netto. Det er et "Elements, Smart 4000". jeg har fulgt manualen, men det er kun tastaturet der virker. Når jeg rører ved musen lyser den røde diode i modtageren, men musen bevæger sig ikke på skærmen! og jeg har prøvet at installere det tre gange. Kan du hjælpe mig. ps. jeg har windows ME, så det skal kunne køre til min pc.
Avatar billede bredker Nybegynder
11. september 2003 - 20:27 #1
er der ikke en reset knap på modtageren eller musen
tryk på den og genstart
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. september 2003 - 20:51 #2
og prøv lige at flytte evt. højtalere lidt væk..O)
check snavs/batteriet og stikket i maskinen.
ellers byt den..billig varer  = dårlig kvali..O/
Avatar billede petersen_27 Nybegynder
11. september 2003 - 22:03 #3
Der findes sikker en lille resetknap bå på bunden af dit tastatur og musen. Tryk på den med en kuglepen, tændstik eller ligende og dit problem er sandsynligvis løst.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. september 2003 - 22:34 #4
tror det er blevet sagt-->petersen 27..?
Avatar billede jpv Nybegynder
12. september 2003 - 10:03 #5
Til bartfreak
billig behøver ikke at være dårlig
Avatar billede poulhvidovre Nybegynder
18. april 2004 - 17:22 #6
jeg har det lige modsat min element,jeg kan ikke få tastaturet til at virke