Avatar billede Thonke Nybegynder
09. april 1999 - 00:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP..!

Hej alle..

Findes der en bog eller et hæfte eller noget på nettet (Ikke www.netcoders.dk eller www.firehead.dk/asp dem har jeg)
om active server pages ? HUSK AT DEN SKAL VÆRER PÅ DANSK (DK)

Mvh. Jonas
Avatar billede jgc Nybegynder
09. april 1999 - 15:24 #1
http://www.activeserverpages.dk er nu åbnet - der er bl.a. et afsnit med rimelig mange ASP-tips.
Avatar billede cybles Nybegynder
09. april 1999 - 15:24 #2
Du kan kigge på http://www.activeserverpages.dk/ her ligger som de andre steder blandet info om asp ...
Avatar billede cybles Nybegynder
09. april 1999 - 15:24 #3
:-)
Avatar billede asp Nybegynder
09. april 1999 - 16:03 #4
Hvad leder du specifik efter??
Avatar billede Thonke Nybegynder
09. april 1999 - 16:13 #5
Til ASP

Jeg leder efter en 100 % Guide som kan 100 % lærer mig alt om ASP og databaser.
PÅ DANSK!

MVh. Jonas
Avatar billede jgc Nybegynder
09. april 1999 - 16:16 #6
Jeg tror ikke du kan få en sådan guide på nuværende tidspunkt. Jeg har chekcet Teknisk Forlag og IDG - der er ingen danske ASP-bøger eller hæfter, tilsyneladende heller ikke nogen på vej i nærmeste fremtid.
Avatar billede asp Nybegynder
11. april 1999 - 18:59 #7
Jeg vil blot sige Held og Lykke med at finde et sådan sted.

Jeg har arbejdet proffessionelt med ASP i omkring 2 år, læst flere forskellige bøger, og vil stadig ikke VOVE at påstå at jeg kan det 100%

Så hvis du finder et sted der kan lære dig det, ser jeg fre til at få linket af dig ;-)

mvh

Dennis Knappe
info@activeserverpages.dk
Avatar billede Thonke Nybegynder
13. april 1999 - 19:43 #8
Hej ASP

Her er dine point!

Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
22. marts 2003 - 10:45 #9
spm 400