Avatar billede fcmicl Nybegynder
11. september 2003 - 18:44 Der er 13 kommentarer

Kan nogen skaffe denne driver: ATI Mobility Radeon 7500 M7-P

Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. september 2003 - 19:57 #1
du skal bruge den cd der fulgte med..O/
det er det ATI henviser til..??
Avatar billede fcmicl Nybegynder
11. september 2003 - 20:28 #2
Den virker ikke, kan man ikke downloade en driver?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. september 2003 - 21:09 #3
virker ikke..?
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
11. september 2003 - 21:21 #4
Jeg går ud fra at et er til XP ?
Jeg havde samme problem men fik hentet en fra compaqs hjemmeside, hvis du vil prøve med den så kan du finde den der. Den står ikke som det rigtige men jeg mener du kan søge under deres 'laptops og mobility'.
Hvis ikke du kan finde den så skriv igen så kan du få den af mig. Men min bærbare er på arbejdet i øjeblikket så jeg har den ikke hjemme
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. september 2003 - 21:24 #5
flemming--> kan du ikke "bare " linke til siden..?
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
11. september 2003 - 22:20 #6
jeg tror at det er denne, men som skrevet har jeg ikke min laptop hejmme så jeg er ikke sikker på at det er den rigtige. Men prøv det :-)

http://h18007.www1.hp.com/support/files/armada/us/download/11021.html
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. september 2003 - 22:39 #7
huh..
citat fra siden...understøtter:

Armada E700 Family  All Models
Armada M700 Family  All Models
Armada E500S Family  All Models

okay står af her..
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
12. september 2003 - 08:03 #8
fcmicl kan du ike lige svare om du overhovedet har en Compaq ?
Avatar billede glacier Nybegynder
12. september 2003 - 10:51 #9
vi er nød til at vide hvilken bærbar du har, for at kunne finde den !
Avatar billede fcmicl Nybegynder
13. september 2003 - 12:54 #10
Det er en Eurocom - Ikke noget særlig kendt mærke. Jeg har været inde på Eurocoms side, men derfra kan man ikke downloade en driver.
Avatar billede pc_freak Nybegynder
13. september 2003 - 12:57 #11
Har du tænkt på at hvis du købte bærbar fra NY, var der sikkert en cd med?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. september 2003 - 14:10 #12
pc_freak..brugbart svar du har smidt der. Hvad skal man lige bruge det til..?
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
14. september 2003 - 09:34 #13
prøv compaq driveren, det kan være at den virker. Eller kan du jo bare afinstallere den igen