Avatar billede soelver Nybegynder
11. september 2003 - 18:07 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Bedste galleri opsætning I kender?

Jeg er ved at lave et design til vores nye site, og her søger jeg inspiration til en lækker måde at vise gallerier på.

Det vil blive for freelance grafikere og illustratorer, og det må selvfølgelig gerne blive præsenteret på bedst mulige vis.

Kender du nogle gallerier, der virkelig rykker rent i opsætningen, så giv mig et link, så jeg kan se om der er nogle gode idéer iblandt.

Alle der giver et link til et galleri (indhold ligegyldigt, bare det bliver trukket fra en billeddatabase), vil få point.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. september 2003 - 18:26 #1
Jeg ved godt at det ikke er helt det du spørger efter. Men jeg poster nu alligevel dette link fordi jeg synes det er et rigtig godt system som giver mange gode muligheder.
http://gallery.menalto.com/
Avatar billede -42- Nybegynder
11. september 2003 - 18:44 #2
Jeg syntes det her er fedt:
http://www.martinsoeby.com/
Avatar billede -42- Nybegynder
11. september 2003 - 18:46 #3
og ellers er der www.malle-fotografi.dk ,men jeg jeg tror ikke det køre ordentligt for tiden.
Avatar billede soelver Nybegynder
15. september 2003 - 07:38 #4
-42- gider du også lægge et svar. Så må I dele. Det ser ikke ud til at der kommer flere bud på dette.
Avatar billede -42- Nybegynder
15. september 2003 - 09:15 #5
svar
Avatar billede soelver Nybegynder
15. september 2003 - 10:18 #6
Tak for jeres link :)