Avatar billede soelver Nybegynder
11. september 2003 - 18:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bedste linkside opsætning I kender?

Kort og godt, leder jeg efter inspiration til at opsætte en linkside.

Væsentligt er det, at der er struktur i opsætningen, da den skal kategoriseres, og i nogle tilfælde helt ud i 3. led. Se eksempel på hvilke kategorier osv vi har i forvejen her:

http://tegnebordet.dk/default.asp?vis=links

Fx. har vi under tutorials to underkategorier, og det er allerede uoverskueligt, og der kan ikke rigtig tilføjes flere. Så lignende linksider har jeg ikke behov for at se.

Kender I nogle linksider, I synes fungerer rigtig godt, og som kunne bruges udfra vores nuværende emner, så kast et link til dem her.

Alle der kommer med brugbare sider, vil få point.
Avatar billede nickyc Nybegynder
18. september 2003 - 00:12 #1
Du kan kigge lidt på www.nickyc.1go.dk
Over i højre side er der opdelt links... Hvis de var kunne man lave en slags menu hvor det kommer frem eller lign...
Avatar billede soelver Nybegynder
26. september 2003 - 00:40 #2
Beklager min sene respons. Havde ikke fået en mail på denne her.
Nå, men bedre sent end aldrig.

Det dur desværre ikke, da det jo så vil blive noget ligesom det vi har nu.
Og det fungerer ikke, da vi er ude i tredie led, og i øvrigt bliver det for hurtigt fyldt ud, så der ikke kan komme nye links på.

Prøv at se vores linkafdeling som den ser ud nu, fx under online gallerier.
Totalt kaos.

Du kender ikke andre sider med bunker af links, opbygget på en overskuelig måde, vel og mærke?
Avatar billede soelver Nybegynder
28. november 2003 - 09:54 #3
Lukker og slukker.