Avatar billede nemoz Nybegynder
11. september 2003 - 11:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

galeri problem!!

Jeg har et galeri på mit site.. man kan sagtens oploade billederne.. men ikke se dem.. galeriet jeg bruger hedder bamagalerie (hvis der er nogen der kender det) det er instaleret på e-xoops..
når jeg går ind i admin funktionen kan jeg sagtens finde og se billederne men i selve galeriet er det bare blankt..
håber der er en der kender til problemet eller der i hvert fald er en der kan hjælpe..
på forhånd tak..
Avatar billede l_otto Nybegynder
11. september 2003 - 12:39 #1
bliver nødt til at se noget kode eller siden?
Avatar billede nemoz Nybegynder
11. september 2003 - 12:50 #2
Siden er:
http://nemozian.frac.dk
og i menuen er det bamagalerie!!
Avatar billede nemoz Nybegynder
12. september 2003 - 08:38 #3
Lukket da ingen kan finde ud a hjælpe...!!!