Avatar billede bronz Nybegynder
11. september 2003 - 10:30 Der er 3 kommentarer

Hhvilken mobil skal jeg vælge?

Jeg står og skal købe en ny mobil, men kan ik finde ud af hvilken det skal være.
jeg gider ik bruge alt for mange penge på en ny mobil!!
jeg har overvejet en Simens S55 som kan fås for mellem 1000-1300 kr og en Samsung c100 som koster 1200!
men jeg ved ik hvliken en af de 2 mpbiler der er det bedste køb.
Så ville bare høre om der er nogen der kender en af de 2 mobiler.... og evt. hvilken der er det bedste køb...
Avatar billede egidiussen Nybegynder
11. september 2003 - 11:53 #1
Du kan evt. gå ind på "mobilmarket" på edbpriser.dk - der kan du ofte finde bedømmelser af de fleste mobiltetefoner.

Skipper
Avatar billede bronz Nybegynder
11. september 2003 - 21:46 #2
der er ik bedømmerlser af nogen af dem...... havde kigget!
Avatar billede valbjorn Nybegynder
11. september 2003 - 22:19 #3
det kommer jo helt an på om du har nogen krav til synkronisering o.s.v.

Har ikke set c100 rigtigt. Men den er helt ny, har bedre farveskærm. Den har ikke bluetooth, som er noget man bruger hvis man vil sætte den trådløst til computeren. Jeg har selv lige købt s55, ganske glimrende, men jeg tror du vil være bedre tjent med Samsung telefonen, da den er helt ny, og s55 er fra december 2002.