Avatar billede Slettet bruger
11. september 2003 - 09:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

respekt om den 11. sep

har vi fået nok af den 11. septemper eller er det noget vi bør mindes i mange år fremover
min egen holdning er klar det var traktisk hvad der skete den dag og en direkte trusel på vestens demokrati

ikke kun mod usa men mod alle lande for kan det ske der kan det ske alle steder
Avatar billede jajada Nybegynder
11. september 2003 - 15:43 #1
Ja ok

Men hvad er spørgsmålet??
Avatar billede roenving Novice
11. september 2003 - 17:36 #2
-- og jeg blev lige oplyst ved en tilfældighed at det idag var 30 år siden Chiles præsident Salvador Allende blev dræbt ved et flyangreb mod præsidentpaladset af amerikansk finasierede kupmagere ...
Avatar billede Slettet bruger
11. september 2003 - 17:45 #3
spørgsmålet er om man bør mindes den 11. sptemper fremover
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2003 - 08:38 #4
lukket