Avatar billede skywalker1 Nybegynder
23. december 2000 - 20:48 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

brænder-software

Er der nogen der kender et sted man kan hente et gratis brænder-program.....skal bruge det hurtigt, så positive og hurtige svar belønnes ;-)
Avatar billede double-g Juniormester
23. december 2000 - 20:59 #1

CDRwin kan hentes på http://www.goldenhawk.com/

Den er bare begrænset til 1 x hastighed i demo udgaven

Avatar billede double-g Juniormester
23. december 2000 - 21:02 #2

Nero kan hentes på http://www.ahead.de/en/download.htm

Den kan bruges i en begrænset tid
Avatar billede okay Nybegynder
23. december 2000 - 21:04 #3
prøv easy creator , men jeg ved ik om den er gratis...
Avatar billede crashoverride Nybegynder
23. december 2000 - 21:05 #4
Hent Nero, det er kanont, serial\'en er:
150010-001137-022020-039491
<-- den skal bruges, ellers kan du ikke åbne programmet..
Avatar billede crashoverride Nybegynder
23. december 2000 - 21:11 #5
hvis du skal brænde musik, skal du HELT klart bruge Nero, det laver selv filerne om til .wav - (wav-filer, er musik filer, men før du kan brænde musik ud, skal det være i wav-format), i alle andre programmer, er det nødvendigt selv at konvertere filerne om til wav... så Nero er klart bedst..
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
23. december 2000 - 21:12 #6
det er ikke så meget musik jeg brænder, mest backup af websites, almindelige dokumenter, funny files o.l.
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
23. december 2000 - 22:07 #7
brug Adaptec CD Creator, den kan også selv konv. fra mp3>>wav når du laver musik
Avatar billede msmows Nybegynder
24. december 2000 - 00:23 #8
crashoverride - ik\' så smart at lægge registreringsnumre ud.
Avatar billede snowball Novice
24. december 2000 - 01:21 #9
crashoverride: For det første: SKOVL ! Du har vist ikke læst reglerne for Eksperten. Dem burde du lige læse !

For det andet: Du skriver: \"i alle andre programmer, er det nødvendigt selv at konvertere filerne om til wav\" ! SLUDDER ! Både Easy CD Creator og WinOnCD (og sikkert også andre programmer!) kan lave musik CD\'er direkte fra mp3 !

WinOnCD er desværre ikke frit tilgængelig på nettet (ikke på lovlig vis i hvert fald) for det er ellers, efter min mening, det bedste brænderprogram til den slags opgaver som skywalker1 skal udføre. Jeg har ikke haft nogen som helst problemer med det program (hvilket jeg hverken kan \"prale\" af med Nero eller Easy CD Creator)

Snowball
Avatar billede skywalker1 Nybegynder
26. december 2000 - 14:30 #10
Nu skal I ikke begynde at slås, jeg har hentet Nero, det virker fint til mit formål, omend det er lidt mere teknisk end WinOnCD som jeg havde før jeg formaterede min harddisk i vildskab.

Tak for de mange gode - og hurtige - svar på min forespørgsel !!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
29. december 2000 - 19:10 #11
--->double-g

Cdrwin er kun 1x første gang man brænder.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
29. december 2000 - 19:13 #12
Hvis du vil brænde de nye psx-spil som er beskyttede, skal du bruge cdrwin. På www.megagames.com kan du hente de patches som det kræver for at få dem brændt.

som der tidligere blev sagt, kan den hentes på www.goldenhawk.com
Avatar billede leons Nybegynder
17. august 2001 - 14:54 #13
Hvorfor kan jeg ikke instalere WinOnCD 3,8 er der tidsbegrænsning windows vil ikke instalere den