Avatar billede peterproof Nybegynder
10. september 2003 - 12:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Genveje på skrivebord til alle brugerprofiler

Jeg havde håbet at man bare kunne kopiere genveje fra skrivebordet over i all_users. Men det kan man ikke bare.. Det kan vel ikke være rigtigt at man skal kopiere til samtlige brugeres skrivebordsmapper?
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
10. september 2003 - 12:33 #1
du skal kopier genveje til mappen all users
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
10. september 2003 - 12:37 #2
jo, det skal kunne lad sig gør, ved bare flytte genveje fra en skrivebordet til mappen all users i dokument and setting så all brugeresprofile får den i deres skrivebordet men du skal have administrator rettighed.
Avatar billede peterproof Nybegynder
10. september 2003 - 15:08 #3
Det er præcis hvad jeg regnede med.. Det ville da være logisk. men det virkede ikke.. Skulle jeg nænve at det er en 2000Server der køret TS mode.. Og jo jeg har admin rettigheder..
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
10. september 2003 - 15:16 #4
ok.. det skulle gerne virke jeg har lige test den uden noget problemer der både log on lokal og via ternimal session.
og du have kopiet de genveje til mappen all users-desktop.?
Avatar billede peterproof Nybegynder
10. september 2003 - 15:35 #5
Jeg har opdaget at fejlen er pga. at det jeg egenlig vil er at give genveje til domæne brugere, ikke lokale brugere, selvom domæne users har lokle rettigheder..

Hmm, jeg hitter nok ud af det, men tak
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
10. september 2003 - 15:42 #6
godt nok...
og tak for piontene..