Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. december 2000 - 18:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Kompilering af makroer i Word 2000

Min version af Visual Basic er editoren der følger med Word 2000. Man kan lave en masse fedt med den, men så vidt jeg kan se ikke kompilere. Det irriterer med meget, så vil høre om det på nogen måde kan lade sig gøre!
Avatar billede madsholme Nybegynder
23. december 2000 - 20:08 #1
det kan du ikke medmindre du installerer visual basic og copy paster det derind og compiler!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. december 2000 - 21:17 #2
Hvor kan man downloade VB? Kan man ikke få en trial-version? Bare for at holde sig inde for lovens rammer!
Avatar billede driis Nybegynder
23. december 2000 - 22:48 #3
Desværre, VB fås ikke som trialversion
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. december 2000 - 22:49 #4
Nå, men ved nogen hvor det kan downloades! - illegalt!!!!!

Min egen trialversion, til jeg beslutter mig for at købe!
Avatar billede driis Nybegynder
23. december 2000 - 22:57 #5
Fy, den slags hører ikke til på Eksperten - Hvis vi alle sammen begynder at bytte warez-sites og så videre, skal BSA hurtigt sørge for at få lukket dette site - og det ønsker vi jo ikke. Du må få fat på VB på anden vis,
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. december 2000 - 23:07 #6
Men du kender altså til et sted, hvor det kan downloades!!!!......TELL ME!!!!! bare send det til sniperbigmam@yahoo.dk
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. december 2000 - 23:09 #7
det er nemlig min uofficielle email!!!!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. december 2000 - 23:11 #8
Altså linket, send linket!!!!

Derefter accepterer jeg bare spørgsmålet...og ingen problemer!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
23. december 2000 - 23:12 #9
Ham der Mads Holme, sladrer sikkert ikke, jeg har set ham oprette et spørgsmål omkring HASH!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. december 2000 - 17:32 #10
------>Driis
Kom bare med linket!!!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
25. december 2000 - 22:43 #11
Nå, ingen kan hjælpe!