Avatar billede platman Nybegynder
10. september 2003 - 10:29 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Logo ønskes!

Hej

Min stedfar har et firma der hedder PNP DATA og som sælger EDB-løsninger til (primært) autobranchen. Man kan - på deres hjemmeside http:\\www.pnp.dk - læse lidt mere om firmaets profil og produkter. Han ønsker et forslag til et nyt logo (ikke banner!) til brug for brevpapir og lignende. I har stort set frit spil. Udover at der self. skal stå PNP DATA, må der gerne være en undertekst som beskriver lidt om profilen eks. Hardware & Software eller Totalløsninger til Autobranchen (lidt langt?). Forslag modtages med kyshånd og point.

På hjemmesiden kan man også se at deres gamle program hedder PNP Euro 90 AUTO. De har nu lavet en ny version som skal lanceres snart. Det kommer til at hedde PNP InVision, og der vanker 200 Point mere til den der kan lave et smart logo til det også.
Avatar billede elkrog Nybegynder
10. september 2003 - 10:37 #1
I den der formel1 tingest der er på forsiden mangler der et r på køre.
Tror iøvrigt ikke i får lavet det kun for points, det er trods alt et firma det drejer sig om.
Avatar billede platman Nybegynder
10. september 2003 - 10:42 #2
Jeg ved der er lidt stavefejl på siden. Det er godt nok et firma, men de er kun 2 personer, så det er et af de mindre af slagsen. Vi må vente og se om der er nogen der vil gøre det for point. Hvis der ikke er det, så kom med et bud på hvad det skal koste!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
10. september 2003 - 10:53 #3
Jeg kan sige det på den måde at jeg gerne vil lave logoet - men, skal jeg lave logoet, så vil jeg også lave et nyt site til jer. Jeg taler lige ud af posen, men med stor respekt for det site I allerede har lavet: At lave et nyt logo til dét, ville svare til at reparere en Fiat 127 med lidt plastic padding... forstå mig ret, et nyt logo ville være malplaceret. Hvis du har lyst til at se noget af det jeg har lavet, så kan du kigge her: www.larsholmgaard.dk - jeg vil gerne give et overslag på prisen på et nyt, hurtigt site inkl. logo?
Avatar billede platman Nybegynder
10. september 2003 - 11:15 #4
holmgaard4>> Jeg kan kun være enig i at sitet ikke er det fedeste. Men opgaven gælder i første omgang kun logo. Jeg er ikke engang sikker på at han vil bruge logoet på sitet, men udelukkende på brevpapir, kuverter o.l. i første omgang.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
10. september 2003 - 11:19 #5
Ok, helt fint! Det var såmænd heller ikke for at 'lyde smart' - kun for at give min version af, hvad den bedste løsning ville være. :-)
Avatar billede platman Nybegynder
02. oktober 2003 - 08:50 #6
lukker