Avatar billede bomf Nybegynder
10. september 2003 - 09:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Citrix Metaframe og replikering af Desktop

Jeg har 4 stk. windows 2000 servere med Citrix XPE installeret. mit problem er at når en bruger retter et eller andet på sin desktop, eller jeg retter noget i deres registreringsdatabase, bliver det ikke replikeret over på de andre citrix servere når de logger på der.
Jeg har sat trrminal server profile path op til \\servername\WTSProfil$\username.
Nogle der har nogle ideer?
Avatar billede bomf Nybegynder
10. september 2003 - 09:51 #1
Profilændringerne bliver lagt ud på \\servername\WTSProfil$\username, men ikke tilbage til den server de nu kommer på
Avatar billede bomf Nybegynder
08. januar 2004 - 11:10 #2
lukket