Avatar billede pixit Nybegynder
09. september 2003 - 23:39 Der er 1 kommentar

eksporter flashmovie til Final Cut Pro3

Hvis jeg ekporterer flashmovien til quicktime, som jeg henter ind i Final Cut Pro3 har jeg et problem. Den henter fint filen ind, men alle frames ligger sammen. Så man er nødsaget til at trykke på play for at springe til næste frame. Jeg ville jo gerne at jeg kunne hente hele sekvensen ind på tidslinjen, så frames ligger efter hinanden.

Er der en der kan sige hvad jeg skal gøre fra flash osv. Der er actionscript i flashfilen.

kan man ikke eksportere fra flash så FCP kan bruge filen, eller er det noget med sekvenser af billeder der skal eksporteres. Håber der er nogen der kender til det.
Avatar billede michael2004 Nybegynder
21. oktober 2003 - 13:11 #1
hmm midelbart tror jeg ikke at det kan lade sig gøre....

når du eksportere eller puplisher din flash film så blive det hele jo.. om man så må sige "samlet i en fil" og så skal du bruge flash til at rette  i selve .FLA filen